Изготвяне и управление на PPC реклама в Google.

Adwords реклама: преимущества

Основно преимущество на една реклама в Google е моменталният ефект. Една Гугъл реклама може да започне до 24 часа и да даде резултат до няколко дни. Това за разлика от SEO оптимизацията е главното предимство на Google Adwords.  Една Adwords кампания също така предоставя много по-голяма гъвкавост в рекламните послания и дава възможност за таргетиране и опипване на пазара с различни ключови думи. Все пак за да се разгърне потенциала на кампанията е нужно тя да бъде оптимизираната. Това означава: да се изчистят неподходящи ключови думи, да се свали цената на клик при максимално добра позиция на рекламата и да се подобрят показатели като CTR, Bounce rate, Conversion и др. Това може да направи сертифициран и опитен Google Adwords специалист. В Webstation Digital разполагаме с квалифирцирани и сертифицирани служители от Academy for Ads на Google.

С нея можете да промотирате бизнеса си и в голям брой сайтове, част от дисплейната мрежа на търсачката. Друго важно преимущество на Google Adwords е по-голямата предвидимост на средата и съответно на успеваемостта на кампанията. Резултатите се виждат десетократно по-бързо отколкото при SEO-то.

Google Adwords реклама

Защо да правите такъв тип реклама

От Google представят Adwords като лесна за ползване платформа за малки бизнеси и фирми. Истината е, че всеки може да направи Google Adwords кампания. Тук идва обаче разликата, когато това е направено от маркетинг експерт. Платформата всъщност е изключително сложна при опти за прецезиране и оптимизиране. Тя изоболства от огромен брой опции и “капани”, в които неопитните рекламодатели попадат и започват да харчат повече и повече бюджет. Възвращаемостта обаче в повечето случаи е незадоволително. За да постигнете отлични резултати бързо за Вашия бизнес, е необходимо да поверите Adwords кампанията си за професионално управление според най-добрите практики в сферата.

Реално всички кампании имат нужда и могат да спечелят от Adwords оптимизация. Най-често при поемане на управление на кампания постигаме подобрение на успеваемостта от от 15 до 50%. Това означава именно толкова по-малки разходи за клиените ни и по-таргетирана реклама.  Ние се фокусираме върху резултатите, базирайки се на отличното познаване на инструментариума на Google Adwords и Google Analytics за оптимизация на рекламите.

Ползи от професионално управление Google Adwords

  • Достигане до точните клиенти
  • Таксуване възможно най-ниска цена за клик
  • Добри показатели в статистиката на кликовете
Екипът на Webstation Digital има дългогодишен опит с изготвянето и управление на Adwords реклами, както и тяхното оптимизиране. Свържете се с нашия екип в отдел Digital Marketing за консултация и запитване:
Тел.: 0888 964 787
Email: digital@webstation.bg
Споделете в: