WebStation

Google Ads реклама

Google Ads реклама: изготвяне и управление на Pay Per Click реклама в Google.

Google Ads реклама: преимущества

Google Ads реклама

Основно преимущество на рекламата в Google е моменталният ефект. Тя може да започне до 24 часа и да даде резултат до няколко дни. Това за разлика от SEO оптимизацията е главното предимство на Google Ads.  Такава кампания също така предоставя много по-голяма гъвкавост в рекламните послания и дава възможност за таргетиране и опипване на пазара с различни ключови думи.

Все пак за да се разгърне потенциалът на кампанията е нужно тя да бъде оптимизираната. Това означава: да се изчистят неподходящи ключови думи, да се свали цената на клик при максимално добра позиция на рекламата и да се подобрят показатели като CTR, Bounce rate, Conversion и др. Това може да направи сертифициран и опитен Google Ads специалист.

В WebStation Ltd. разполагаме с квалифирцирани и сертифицирани служители от Academy for Ads на Google.

Google Ads за Всеки Бизнес

С нея можете да промотирате бизнеса си и в голям брой сайтове, част от дисплейната мрежа на търсачката. Друго важно преимущество на Google Ads е по-голямата предвидимост на средата, контролът на бюджета и съответно на успеваемостта на кампанията. Резултатите се виждат десетократно по-бързо отколкото при SEO-то.

Google Ads реклама

Защо да правите такъв тип реклама

От Google представят Google Ads като лесна за ползване платформа за малки бизнеси и фирми. Истината е, че всеки може да направи Google Ads кампания. Тук идва обаче разликата, когато това е направено от маркетинг експерт. Платформата всъщност е изключително сложна при опити за прецезиране и оптимизиране. Тя изоболства от огромен брой опции и „капани“. В които неопитните рекламодатели попадат и започват да харчат повече и повече бюджет. Възвращаемостта обаче в повечето случаи е незадоволителна.

За да постигнете отлични резултати бързо за Вашия бизнес, е необходимо да поверите Google Ads кампанията си за професионално управление според най-добрите практики в сферата.

Реално всички рекламни кампании имат нужда и могат да спечелят от Google Ads оптимизация. Най-често при поемане на управление на кампания постигаме подобрение на успеваемостта от от 15 до 50%. Това означава именно толкова по-малки разходи за клиените ни и по-таргетирана реклама.  Ние се фокусираме върху резултатите, базирайки се на отличното познаване на инструментариума на Google Ads и Google Analytics за оптимизация на рекламите.

Ползи от професионално управление на Google Ads рекламата

  • Достигане до точните клиенти
  • Таксуване възможно най-ниска цена за клик
  • Добри показатели в статистиката на кликовете

Екипът на WebStation Ltd. има дългогодишен опит с изготвянето и управление на Google Ads реклами, както и тяхното оптимизиране. Свържете се с нашия екип в отдел Digital Marketing за консултация и запитване:

Тел.: +359 888 964 787

Имейл: digital@webstation.bg

Ползи от Google Ads рекламаОсновно преимущество на рекламата в Google е моменталният ефект. Предоставя гъвкавост в рекламните послания и дава възможност за таргетиране на пазара с различни ключови думи.
Google Ads е подходяща за всеки бизнесС нея можете да промотирате бизнеса си, не само в гугъл търсачката, но и в голям брой сайтове, част от дисплейната мрежа на Ads.
Отлични резултати за Вашия бизнесЗа да постигнете отлични резултати за Вашия бизнес, е по-добре да поверите кампанията си на професионалист, който е запознат с най-добрите практики в сферата.
Ползи от професионално управление рекламаЩе достигнете до точните клиенти, бюджетът ви ще се оптимизира спрямо таксуване най-ниска цена за клик, както и ще имате добри показатели в статистиката на кликовете.

Често задавани въпроси

Оценете ни!
[Общо: 13 Средно: 5]

Последни публикации

как се прави SEO оптимизация
Как се прави SEO оптимизация?
Популяризирането на бизнес в Интернет почти никога не е пълно без оптимизация на сайта за търсачки. Той пряко влияе върху разпознаваемостта и репутацията на марката, осигурява трафик от търсения с необходимото качество, позволява ви да получите реални клиенти и да увеличите продажбите. И така, как се прави SEO оптимизация? Представете си, че въвеждате заявка в […] Вижте повече
регистрация на сайт в търсачки
Регистрация на сайт в търсачки – защо е важно?
Регистрация на сайт в търсачки е реалното начало на неговия активен живот и растеж в рамките на Глобалната мрежа. Добавяте го към опашката за индексиране, ускорявайки процеса на приемане в SERPs. След известно време ще започне да събира трафик, чието качество и количество ще зависи само от вас. Днес можете да привлечете трафик от различни източници. […] Вижте повече
органичният трафик
Защо органичният трафик е важен KPI за SEO оптимизация
Като професионалист по SEO разчитате на данни за да Ви кажат как върви органичният трафик към Вашия сайт и данни, за да Ви информират за това, което се нуждае от подобрение. Органичният трафик несъмнено е един от най-важните KPI /Ключови показатели за ефективност/ за SEO проследяване. Отнася се до посетители на Вашия уебсайт, които попадат […] Вижте повече
Партньори и клиенти
Peugeot Logo
Via Vinera Logo
Benchmark Logo
Kone Logo
Ringspot Logo
Kamak Logo
Alog Logo
Logel Logo
Domtex Logo
Ivko Logo
Europharma Logo
My pretty wedding Logo
Evrokanal Logo
Generali Logo
Nardis Logo
Collins Estates Logo
Dpf Logo
Grand Hotel Bansko Logo
CottonFields Logo
Collins Solicitors Logo
Vasilias Dyson Logo
REVIV Logo
Infinity Clinic Logo
Totaltherm Logo