WebStation

Изработка на лого

Векторизиране на лого – от 50 до 120 лв.

  • Изчертаване от картинка или снимка/ без промяна на цветове, шрифтове и елементи;
  • Без промяна по дизайна;
  • Стойността на услугата се определя в зависимост от сложността на изходното изображение;
  • Формат за печат и уеб: Eps, Pdf, Jpg & Png;
  • Срок за изпълнение: 1-2 дни.

Изработка на лого

За контакти:

Имейл: webdesign@webstation.bg

Към SEO Оптимизация на сайтове

Цени за изработка на лога:

СТАРТ 190лв.
  • Една концепция за дизайн на лого
  • Разнородни комбинации на цветове, елементи, ефекти и шрифтове
  • 3 промени по дизайна
  • Формати за печат и уеб: Eps, PDF, Jpg & Png
  • Срок за изпълнение: 3-5 дни
Изберете
БИЗНЕС 280лв.
  • Две концепции за дизайн на лого
  • Разнородни комбинации на цветове, елементи, ефекти и шрифтове
  • 4 промени по дизайна
  • Формати за печат и уеб: Eps, PDF, Jpg & Png
  • Срок за изпълнение: 6-9 дни
Изберете
БИЗНЕС ПРО 520лв.
  • Четири концепции за дизайн на лого
  • Разнородни комбинации на цветове, елементи, ефекти и шрифтове
  • 5 промени по дизайна
  • Дизайн на визитка
  • Корица за Facebook
  • Дизайн на банер
  • Формати за печат и уеб: Eps, PDF, Jpg & Png
  • Срок за изпълнение: 9-12 дни
Изберете
Изработка на лого: основни видове лога
  • Съкращения и монограми – в този случай се използва в съкратен вариант наименованието на фирмата, чрез няколко букви например HP (Hewlett-Packard), HBO, NASA и други запазени марки на 2, 3 или повече думи, с цел по-лесно запомняне на инициалите. Логотата на буквите и монограмите са най-добрият вариант за компании с многословни имена.
  • Търговски марки с изписан шрифт – изписва се обикновено, когато фирмата има кратко и ясно име (например Google, Coca Cola и т.н.) Логата с думи имат за цел да се фокусираме върху самото име на компанията, а типографията играе ключова роля. Тя предава същността и характера на бизнеса.
  • Картинни лога и символи – в тях се включват всички лога с иконка, пиктограми, символи и други визуални изображения, които са емблематични за фирмата (например Apple, Android, Twitter и др.). Тези лога са идеалният начин да бъдете запомнени по лесен начин от вашите клиенти, но не е подходящ за ново стартиращи търговци, чиято търговска марка още не се е наложила на пазара.
  • Абстрактни лога – специфични видове лога подобни на логата с изображения, икони, но са включени и геометрични фигури (например Adidas, Pepsi и др.) С помощта на абстрактното лого, можете да предадете какво символизира марката.
  • Лога с талисмани – най-често биват цветни, забавни, с карикатурни изображения. В повечето случаи това е най-краткият път да представите лицето на марката, персонаж на вашия бизнес (например KFC, Mr Proper, Hippoland)
  • Комбинирани лога – обикновено съдържат текстове, графични знаци или талисмани. Този тип лого може да се използва за предварителна маркетинг тактика. В случай, че имате дългогодишна визия за марката ви, която в края си ще бъде само със символ/талисман. (например BurgerKing, Lacoste и др.)
  • Емблеми – емблематичното лого е шрифт във символ или икона. Най-често такива лога са създадени за училища, организации с нестопанска цел, автомобили, държавни агенции, хотели и др. (например Starbucks, Costa Coffee и др.)

Често задавани въпроси

Оценете ни!
[Общо: 12 Средно: 4.9]

Последни публикации

как се прави SEO оптимизация
Как се прави SEO оптимизация?
Популяризирането на бизнес в Интернет почти никога не е пълно без оптимизация на сайта за търсачки. Той пряко влияе върху разпознаваемостта и репутацията на марката, осигурява трафик от търсения с необходимото качество, позволява ви да получите реални клиенти и да увеличите продажбите. И така, как се прави SEO оптимизация? Представете си, че въвеждате заявка в […] Вижте повече
регистрация на сайт в търсачки
Регистрация на сайт в търсачки – защо е важно?
Регистрация на сайт в търсачки е реалното начало на неговия активен живот и растеж в рамките на Глобалната мрежа. Добавяте го към опашката за индексиране, ускорявайки процеса на приемане в SERPs. След известно време ще започне да събира трафик, чието качество и количество ще зависи само от вас. Днес можете да привлечете трафик от различни източници. […] Вижте повече
органичният трафик
Защо органичният трафик е важен KPI за SEO оптимизация
Като професионалист по SEO разчитате на данни за да Ви кажат как върви органичният трафик към Вашия сайт и данни, за да Ви информират за това, което се нуждае от подобрение. Органичният трафик несъмнено е един от най-важните KPI /Ключови показатели за ефективност/ за SEO проследяване. Отнася се до посетители на Вашия уебсайт, които попадат […] Вижте повече
Партньори и клиенти
Peugeot Logo
Via Vinera Logo
Benchmark Logo
Kone Logo
Ringspot Logo
Kamak Logo
Alog Logo
Logel Logo
Domtex Logo
Ivko Logo
Europharma Logo
My pretty wedding Logo
Evrokanal Logo
Generali Logo
Nardis Logo
Collins Estates Logo
Dpf Logo
Grand Hotel Bansko Logo
CottonFields Logo
Collins Solicitors Logo
Vasilias Dyson Logo
REVIV Logo
Infinity Clinic Logo
Totaltherm Logo