WebStation

Редизайн на сайт

Редизайн и обновяване на стар сайт

Маркетинг проучване в Европа показава, че жизненият цикъл на дизайна на един сайт е между 3 и 5 години. Това е времето, в което визията на сайта се отпечатва достатъчно силно в съзнанието на потребителя и след това е желателно да се правят обновления, за да се държи интереса на клиента буден! Това е като освежаването на един дом. Всичко функционира чудесно, работи и носи приходи. Има достатъчно трафик и разпознаваемост на марката. Разбира се, ако това не е така, то тук идва на помощ SEO оптимизацията. Но в повечето случаи от редизайн имат нужда 4-5 годишни сайтове, които вече имат достатъчно посетители.

Редизайн на сайт
Редизайн на сайт

Нашият екип може да Ви помогне да осъвремените визията на сайта си, без да има промяна по функционалността и съдържанието. Това със сигурност ще се хареса на Вашите клиенти!

Свържете се с нас за съвет и идеи!

Съвет от нас…

Редизайн или нов сайт?

Понякога редизайнът на един сайт може да изисква значително повече усилия от това да се изгради нов такъв. Това се случва, при по-стари уебсайтове, където структурата им усложнява много това те да бъде преработени и направени така, че да обслужват новите цели на фирмата. В този случай, след анализ от наша страна, ние ще Ви предложим решение с нов дизайн, адаптирана тема или темплейт. Така Вие ще спестите средства и накрая ще имате сайт с модерна визия, леки страници, оптимизиран и адаптиран за всички видове устройства.

Хората, интересуващи се от темата редизайн на сайт, или са чули за самата услуга, или сериозно са се замислили да направят такова нещо, за да променят ключови компоненти в сайта си.  В следващите редове ще направим пълен преглед за вас, интересуващите се от темата, за да знаете всичко важно, когато се наложи да поръчате редизайн на сайт. Нека обаче първо изясним понятието.

Какво значи редизайн на сайт и в какво се изразява?

Редизайн на сайт е в същността си основен ремонт, правещ значителна промяна на елементи като кода, съдържанието, структурата и визуалните елементи на текущия уебсайт. Ревизирането и променянето на съставните елементи на дадения сайт имат за цел да подобрят визията, функциите, потребителския опит и всички други параметри, засягащи качественото представяне на сайта – пред потребителите и алгоритмите на онлайн търсачките.

Редизайнът обикновено е в посока на значителна промяна на кода и външния вид на уебсайта. Например, актуализира се визуална идентичност и се дава път на ново брандиране; страниците се преструктурират според потребителския опит (UX), за да се включат нови модули и оптимизирана функционалност. Информационната архитектура се актуализира, въвежда се нова CMS (система за управление на съдържанието).

Кога е добре да направя редизайн на сайта си?

Не са една или две ситуациите, навеждащи мисълта към услугата редизайн. Една от най-честите е когато даден сайт изглежда остарял (а е и такъв), тогава чувствате, че е време за промяна. Тази ситуация е най-благоприятна, защото експертите по дизайн и редизайн, ще направят само промените, които ще са нужни за новата визия и качественото представяне в нета.

По-неприятна е ситуацията, в която сайтът има регистриран проблем с трафика, намаляващи реализации и продажби. Когато се направи анализ на сайта, може да се открият проблеми в писаните кодове, което да е довело до нежелан и неочакван проблем. Тогава ще се изисква сериозен експертен труд, за да се препроектира уебсайтът и да се промени според очакванията и политиката на неговите собственици.

Уебсайтът не е пригоден за всички мобилни платформи! Не сте обръщали внимание на поддръжката. Имали сте пробив в сигурността (това често го отбелязват посетителите). Уебсайтът не върши това за бизнеса, което е било предвидено. Всички тези симптоми се проявяват в периода преди да разберете, че ви трябва редизайн на сайта.

Каквато и да е причината и ситуацията, довела до нужда от редизайн, опитът на експертите показва, че услугата може да реши много проблеми, но само когато е в ръцете на професионалисти. Иначе, един редизайн направен с най-добри намерения, но погрешно, може да съсипе и целия бизнес.

редизайн на уебсайт

Въпроси, чакащи отговор, преди да започнете редизайн на уебсайт

Редизайнът е свързан в неговия начален етап с проучването на сайта. Така най-бързо и лесно се намират работещите и неработещите елементи в сайта. Не ги намирате вие като собственици, но експертите, на които ще поверите да извършат услугата. Много е вероятно те да започнат със следните въпроси. От вашите отговори и от техния опит ще зависи колко бързо ще започнат да се правят промените в сайта.

Кой посещава вашия уебсайт и защо? Анализира се вашата клиентска група, броят посетители, кога и как  посещават сайта и как го търсят/намират; връщат ли се обратно!

Кои са най-важните неща във вашия бизнес; какво продавате или какво предлагате като услуга? От отговорът се разбира кои са силните страни на бизнеса ви и дали са показани в сайта ви.

Хронологично ще трябва да разкажете историята на бизнеса ви откакто има уебсайт и какви промени са настъпили. Забелязали ли сте нещо нередно в последно време, което ви е навело на мисли за редизайн на сайта?

Кой от служителите ви работи със сайта, какви са му задълженията и отговорностите? Има ли външни лица, които имат достъп до сайта, или фирма, която се грижи за поддръжката му?

Правили ли сте проучване сред клиентите от какво не са доволни, влизайки във вашия уебсайт? Ако не, бъдете сигурни, че ще се направи нещо подобно.

Не се паникьосвайте, ако нямате отговорите на всеки от въпросите. Работата на професионалистите е да извлекат най-важната налична информация, за да започнат разработването на редизайна, така че да сте сигурни, че го искате поради правилните причини и сте подходили по най-ефективния начин.

Какви са ползите от редизайн на сайта?

Основната полза е да се увеличат приходите, да се намали нивото на отпадане на потенциални клиенти и да се подобри потребителското изживяване (UX).

Редизайнът на сайта представя бизнеса по един нов, по-добър начин пред потребителите. Обновената информация създава база за по-лесен контакт с клиентите и се оптимизира, за да е в предните страници на онлайн търсачките.

Позволява ви да внесете промени в образа на фирмата ви, които да отразят актуалното ѝ положение.

Сайтът става икономически по-ефективен и рентабилен. Възвръщаемостта на средствата вложени в сайта, също търпи оптимизация. Тоест възможността за тяхното възвръщане скъсява дистанцията във времето.

Каквото е липсвало до този момент се вгражда като част от структурата, съдържанието и функционалността на сайта и неговите страници.

Уебсайтът става по-бърз и по ефективен във всяко едно направление. (Ако това не се случи, значи нещата не са направени правилно)

Какво да направя, ако сайтът ми е на стара и тромава платформа?

С този въпрос минаваме към същността на проблема, довел до искане за редизайн на сайт. Повечето бизнеси, с които специалистите работят по редизайн, са нетърпеливи да се отърват от това, което са имали до този момент – буквално да започнат на чисто. Това се случва като рефлекс спрямо прекалено остарели дизайни и неоптимизирани страници, които непроменени навреме, се превръщат в бреме за собственици и за потребители.

Думата специалисти е ключова тук, защото за уебдизайна ще са отговорни както дизайнери на сайтове, така и SEO специалисти, дори и програмисти. Когато сайтът ви е на стара платформа и усещате тази тромавост, а и клиентите намаляват, тогава сигнално трябва да се свържете със специалисти с опит, които ще реагират моментално на вашата заявка.

Опитайте се да потърсите специализирана помощ навреме. Когато вашите маркетинг инструменти не работят, наливате много пари в реклама, представяте се максимално в социалните мрежи, но нищо не ви носи дивиденти, това е последният сигнал. Уебсайтът не е видима къща, на която можете да видите рушащи се части. Трябват ви познания и усет, и следване на заръчаното от разработчиците на сайта, за да разберете, че имате проблем и да го хванете още в началото.  

Сега вече може би сте разбрали, че причината за дърпането на бизнеса ви назад – далеч от успеха, би могла да е свързана с вашия уебсайт. Когато забележите един от споменатите по-горе симптоми, потърсете консултация. Експертите бързо ще разберат дали имате нужда от редизайн на сайт.

Тел.: +359 879 696 691

Имейл: it@webstation.bg

Основателна причина да помислите за нов дизайн на уебсайта Ви
Сайтът изглежда остарялИзследванията показват, че в рамките на 8 секунди посетителите вземат решение дали да останат в сайта, оценяват го до голяма степен по визуалния дизайн. Остарял и непрофесионален сайт може сериозно да навреди на вашия онлайн имидж и е добра причина да предприемете редизайн на сайт.
Сайтът не работи добре на устройстваПотребителите могат да разглеждат сайта ви от настолен компютър, лаптоп, таблет или смартфон. И те очакват сайтът да работи безпроблемно на всички тях, затова е важно той да бъде адаптивен.
Неработещи функцииАко имате добре изглеждащ сайт, който не работи правилно, то потребителите няма да се задържат и ще напускат, а ние не искаме това. Редизайн на сайт е правилното решение за добре функциониращ сайт.
Сайтът зарежда бавноВ днешно време конкуренцията е огромна и интернет потребителят разполага с голям избор от сайтове, от където да си набави търсената от него информация. Поради тази причина той не обича да чака. Ако сайтът ви зарежда за повече от 3 секунди, вие ще губите над 40% от посетителите, които ще напускат веднага защото сайтът Ви е бавен.
При търсене в Гугъл сайтът Ви е невидимЗа да може Вашия бизнес да бъде конкурентоспособен онлайн е важно бъдещите и съществуващите клиенти да могат да ви намерят. Ако старият ви сайт не е оптимизиран или използва остарели технологии и стратегии, то на търсачките ще им е трудно да го индексират и следователно той няма да излиза в резултатите при търсене. Добре оптимизираният сайт ще помогне за по-добро класиране.

Често задавани въпроси

Оценете ни!
[Общо: 19 Средно: 4.8]

Последни публикации

как се прави SEO оптимизация
Как се прави SEO оптимизация?
Популяризирането на бизнес в Интернет почти никога не е пълно без оптимизация на сайта за търсачки. Той пряко влияе върху разпознаваемостта и репутацията на марката, осигурява трафик от търсения с необходимото качество, позволява ви да получите реални клиенти и да увеличите продажбите. И така, как се прави SEO оптимизация? Представете си, че въвеждате заявка в […] Вижте повече
регистрация на сайт в търсачки
Регистрация на сайт в търсачки – защо е важно?
Регистрация на сайт в търсачки е реалното начало на неговия активен живот и растеж в рамките на Глобалната мрежа. Добавяте го към опашката за индексиране, ускорявайки процеса на приемане в SERPs. След известно време ще започне да събира трафик, чието качество и количество ще зависи само от вас. Днес можете да привлечете трафик от различни източници. […] Вижте повече
органичният трафик
Защо органичният трафик е важен KPI за SEO оптимизация
Като професионалист по SEO разчитате на данни за да Ви кажат как върви органичният трафик към Вашия сайт и данни, за да Ви информират за това, което се нуждае от подобрение. Органичният трафик несъмнено е един от най-важните KPI /Ключови показатели за ефективност/ за SEO проследяване. Отнася се до посетители на Вашия уебсайт, които попадат […] Вижте повече
Партньори и клиенти
Peugeot Logo
Via Vinera Logo
Benchmark Logo
Kone Logo
Ringspot Logo
Kamak Logo
Alog Logo
Logel Logo
Domtex Logo
Ivko Logo
Europharma Logo
My pretty wedding Logo
Evrokanal Logo
Generali Logo
Nardis Logo
Collins Estates Logo
Dpf Logo
Grand Hotel Bansko Logo
CottonFields Logo
Collins Solicitors Logo
Vasilias Dyson Logo
REVIV Logo
Infinity Clinic Logo
Totaltherm Logo