Google Ads реклама

Съдържание

    Google Ads реклама: изготвяне и управление на Pay Per Click реклама в Google.

    Google Ads реклама: преимущества

    Основно преимущество на рекламата в Google е моменталният ефект. Тя може да започне до 24 часа и да даде резултат до няколко дни. Това за разлика от SEO оптимизацията е главното предимство на Google Ads.  Такава кампания също така предоставя много по-голяма гъвкавост в рекламните послания и дава възможност за таргетиране и опипване на пазара с различни ключови думи.

    Google Ads реклама

    Все пак за да се разгърне потенциалът на кампанията е нужно тя да бъде оптимизираната. Това означава: да се изчистят неподходящи ключови думи, да се свали цената на клик при максимално добра позиция на рекламата и да се подобрят показатели като CTR, Bounce rate, Conversion и др. Това може да направи сертифициран и опитен Google Ads специалист.

    В WebStation Ltd. разполагаме с квалифирцирани и сертифицирани служители от Academy for Ads на Google.

    Google Ads за Всеки Бизнес

    С нея можете да промотирате бизнеса си и в голям брой сайтове, част от дисплейната мрежа на търсачката. Друго важно преимущество на Google Ads е по-голямата предвидимост на средата, контролът на бюджета и съответно на успеваемостта на кампанията. Резултатите се виждат десетократно по-бързо отколкото при SEO-то.

    Защо да правите такъв тип реклама

    От Google представят Google Ads като лесна за ползване платформа за малки бизнеси и фирми. Истината е, че всеки може да направи Google Ads кампания. Тук идва обаче разликата, когато това е направено от маркетинг експерт. Платформата всъщност е изключително сложна при опити за прецезиране и оптимизиране. Тя изоболства от огромен брой опции и „капани“. В които неопитните рекламодатели попадат и започват да харчат повече и повече бюджет. Възвращаемостта обаче в повечето случаи е незадоволителна.

    За да постигнете отлични резултати бързо за Вашия бизнес, е необходимо да поверите Google Ads кампанията си за професионално управление според най-добрите практики в сферата.

    Реално всички рекламни кампании имат нужда и могат да спечелят от Google Ads оптимизация. Най-често при поемане на управление на кампания постигаме подобрение на успеваемостта от от 15 до 50%. Това означава именно толкова по-малки разходи за клиените ни и по-таргетирана реклама.  Ние се фокусираме върху резултатите, базирайки се на отличното познаване на инструментариума на Google Ads и Google Analytics за оптимизация на рекламите.

    реклама в Google

    Ползи от професионално управление на Google Ads рекламата

    • Достигане до точните клиенти
    • Таксуване възможно най-ниска цена за клик
    • Добри показатели в статистиката на кликовете

    Екипът на WebStation Ltd. има дългогодишен опит с изготвянето и управление на Google Ads реклами, както и тяхното оптимизиране. Свържете се с нашия екип в отдел Digital Marketing за консултация и запитване:

    Тел.: +359 888 964 787

    Имейл: digital@webstation.bg

    Ползи от Google Ads рекламаОсновно преимущество на рекламата в Google е моменталният ефект. Предоставя гъвкавост в рекламните послания и дава възможност за таргетиране на пазара с различни ключови думи.
    Google Ads е подходяща за всеки бизнесС нея можете да промотирате бизнеса си, не само в гугъл търсачката, но и в голям брой сайтове, част от дисплейната мрежа на Ads.
    Отлични резултати за Вашия бизнесЗа да постигнете отлични резултати за Вашия бизнес, е по-добре да поверите кампанията си на професионалист, който е запознат с най-добрите практики в сферата.
    Ползи от професионално управление рекламаЩе достигнете до точните клиенти, бюджетът ви ще се оптимизира спрямо таксуване най-ниска цена за клик, както и ще имате добри показатели в статистиката на кликовете.
    Какво представлява рекламата в Google Ads?

    Всеки бизнес, независимо от размера си, може да достигне до таргетирана аудитория с точно определен продукт или услуга. Фактът, че този тип реклама ще покаже Вашият сайт най-отгоре в резултатите на Google, увеличава шанса потребителя да избере точно Вас.

    С Google Ads можете да се състезавате с всяка една фирма, независимо колко дълго сте на пазара. Можете да направите така, посланието Ви да бъде видяно от Вашата таргет група, точно когато те търсят конкретния Ви продукт, услуга или оферти, и то срещу съвсем разумен бюджет.

    Как работи Google Ads?

    Google Ads работи, като показва рекламата Ви, когато хората търсят онлайн продуктите и услугите, които предлагате. Използвайки интелигентната технология, Google Ads помага да показвате рекламите си пред потенциални клиенти точно в момента, в който те са готови да направят покупка.

    Започвате с избора на целта си, като например привличане на повече посетители на уебсайта Ви или повече телефонни обаждания до вашия бизнес.

    След това изберете географския район, в който трябва да се Показва вашата реклама. Това може да бъде малък радиус около Вашия бизнес или много по-широк, като градове, окръзи или цели държави. Накрая ще създадете рекламата си и ще зададете ограничението на месечния си бюджет.

    След като рекламата Ви бъде одобрена, тя може да се появи всеки път, когато потребителите в целевата Ви зона търсят продукт или услуга като Вашата. Плащате само когато потребителите кликнат върху рекламата или да се обадят по телефона.

    Колко вида реклами от Google има?

    Има три основни типа Google Ads:

    • Кампании в мрежата за търсене – обикновено текстова форма, тези реклами могат да се показват на страниците с резултати от търсенето с Google, когато някой търси продукт или услуга, подобна на вашата;
    • Кампании в дисплейната мрежа – обикновено образна форма, тези реклами се показват на уебсайтове или приложения, които клиентите Ви посещават;
    • Видеокампании – обикновено видеоклипове с продължителност 3/6 или 15 секунди, тези реклами се показват непосредствено преди или по време на съдържание в YouTube.
    Колко би струвал Google Ads?

    Разходите за Google Ads се определят от Вас и бюджета Ви. Google Ads може да работи с почти всякакъв бюджет. С Google Ads няма изискване за минимални разходи и необходима продължителност на договора – можете да стартирате и спирате рекламите си по всяко време. Цената на едно кликване или обаждане може да варира в зависимост от различни фактори като тежест на ключовата дума, конкурентност и моментно търсене.

    Запитване