Интернет реклама

Съдържание

    Интернет реклама

    Интернет реклама – 5 ползи за малки фирми

    Знаете ли че, маркетинг специалистите посочват над тридесет предимства от интернет рекламата за малките бизнеси. Днес тя е по-евтина, достъпна и високо приложима стратегия от страна на всички бизнеси да достигнат до своите клиенти. Резонно е да се запитаме, тогава има ли по-важни и кои се открояват, или припокриват в експертните мнения? На вниманието ви, 5 ползи за малките фирми от интернет рекламата.

    Постоянното присъствие в мрежата

    Много малки бизнеси може да имат работно време от 8 часа, но рекламата им онлайн работи постоянно. Интернет предлага много контрастни неща на традиционната реклама и позволява да сте винаги на показ. Казано на разговорен език, можете да правите пари докато обличате пижамата си.

    Глобалната и локалната насоченост

    Интернет премахна границите между държавите. Не малко бизнеси се възползваха от това да достигнат до клиенти по целия свят. Множество малко бизнеси обаче имат нужда от локално представителство. Това е огромно предимство, че локалното позициониране чрез дигиталния маркетинг постига отлични резултати.

    Оптимизирате рекламата според нуждите си.

    Безспорно експертите споделят това предимство като едно от най-съществените. За разлика от големите бизнеси, които са по-тромави, малките бизнеси, за да оцеляват на пазара много често променят своя подход. Интернет рекламата позволява да се правят тези промени и подобрения, за да се регистрират и по-добри приходи.

    интернет реклама 3

    Много възможности – много начини да се рекламират

    Всеки бизнес категоризиращ се като  малък може да се възползва от много различни онлайн маркетинг опции. Фирмите биха могли да атакуват пазара през социалните медии, биха могли да потърсят органично класиране в търсачките чрез SEO оптимизация; могат да ползват платформи за платена реклама и банери, инфлуенсъри и т.н. Няма един метод универсален за всички. Има много, така че всеки да намери своя модел.

    Възможност да се конкурират с големите брандове

    Това предимство не е сред любимото на експертите, но го споменаваме заради неговата важност и специфика. Независимо, че даден фирма може да се окачестви като малка, това не значи, че не може да продава продукт и услуга, с които се гордеят  големите играчи на пазара. Чрез онлайн маркетинга, доброто позициониране и диференциация, малките фирми стават големи. Нека погледнем и малко статистика за ефективността на Интернет рекламата. Статистическите маркери са най-сигурния сигнал как една реклама работи. Те са много важни да се преценява при кои бизнеси рекламата е по-успешна, при кои трябва да се направи пренасочваме на ресурсите за реклама в друга посока.

    Метрики

    Първото важно нещо в тази посока е да се каже генералният успех на Интернет според кликванията. Маркетолозите и рекламните агенти знаят, че процентът на кликвания онлайн върху дисплейната реклама е сравнително нисък. Затова борбата е особено силна в конкурентните сектори. Бизнесите инвестират в интернет реклама, но внимателно контролират разходите си според успеха на рекламата. Много голям процент от онлайн рекламата се отчита като успешен в сектора видео реклама. Там има успех над 90% при потребителите, които гледат и кликват върху продукта. Най-голям процент имат видеа, които не продължават повече от 30 секунди. В този смисъл, за да разкажете нещо с рекламата за вашия продукт, имате ограничено време и не можете да си позволите да го губите.

    интернет реклама 2

    Относно рекламните кампании онлайн, много бизнеси вместо да се възползват от споменатите вече предимства, се получава грешен подход. Не са малко потребителите, които отбелязват рекламите, че са с неподходящи съдържание. Друго оплакване е, че рекламните послания излизат извън определения географски диапазон и се насочват към места, където няма интерес към тях. Дотук споменатите данни показват, че рекламата е много мощно средство за достигане до клиентите, но неправилно поднесеното съдържание и това, което не е в тон със съвременните нагласи на потребителите, тя става неефективна. Подобрение в този случай, а и по-добро начало могат да се получат само при работа с дигитална агенция за онлайн маркетинг. В нея работят екипи специалисти в рекламата, PR, копирайтъри осигуряващи съдържание.

    Статистиката е категорична най-голяма ефективност имат рекламите направени в сектор IT технологии и телекомуникациите.

    Среден дял имат рекламите за туризъм и пътешествия, и тези насочени към културната индустрия (медии, шоу, развлечение). По-малко хората сякаш кликват върху реклами за коли, търговия на дребно и продукти в категорията CPG. Това обаче не означава да не инвестирате в реклама, а напротив, да я насочите според анализа, който ще направите като видите резултатите във вашата ниша.

    Термини
    Ползи от интернет рекламата за микро и малки фирми и предприятияПрецизно таргетиране на Вашия бранд и рекламното му послание 
    Контрол на разходитеПлатената реклама в интернет дава възможност за определяне на дневен, седмичен и месечен бюджет. То този начин фирмите могат адекватно да бюджетират и контролират маркетинговите си разходи
    Прецизно таргетиране на интернет рекламатаВъзможността да предоставим на клиентите точно това, от което имат нужда в точния момент
    Ремаркетинг Чрез ремаркетинга можем да създадем аудитория, която е проявила интерес към Вашия бранд
    Pay per click интернет рекламаИзползвайки интернет реклама (Pay per click) Вашия бранд има възможността да се конкурира с големите имена на пазара
    Управление на онлайн аудоторииДигиталната реклама дава възможност за адаптивност и ненатрапчива работа с аудиторията
    Нуждаете се от съдействие?Ако се нуждаете от консултация за Вашата интернет реклама, то свържете се с нас на телефон 0878 999 642