WebStation

Какво е PPC реклама?

Какво е PPC реклама?

Какво е PPC реклама (pay per click)

Какво е PPC? – PPC (заплащане на клик ) е вид онлайн реклама, при която рекламодателят плаща за всяко отделно кликване, направено от потребителя.  PPC е много удобен инструмент за тези, които искат да привлекат висококачествен трафик към целевата страница. Този вид реклама е тясно свързана с исканията и очакванията на потребителите. 

Докато традиционните видове телевизионна или печатна реклама могат да бъдат достъпни за така наречената случайна аудитория, PPC рекламите в идеалния случай се показват само на потенциално заинтересовани потребители. И точно в това се крие тяхната висока ефективност. Отличен пример за това какво е PPC е именно рекламата в Google Ads.

От какво зависи цената на PPC реклама (pay per click реклама)

Цената на кликване на PPC реклама зависи от много фактори. От размера на конкуренцията в индустрията, местоположението на потребителя, времето на деня, сезона и др. Нивото на целевата страница и качеството на рекламата са от съществено значение. Например колкото е по-висок QS ( качествения рейтинг ), толкова по-висока е позицията на рекламата в резултатите от търсенето и е по-ниска цената на кликовете.

Успехът на всяка PPC кампания се измерва чрез възвръщаемостта на инвестицията (ROI ) на всяко платено кликване. Поради това рекламният трафик също трябва да бъде оптимизиран за ключови думи, за да се постигнат по-ниски CPC и да се привлече качествен трафик.

Каква е разликата между PPC и CPC?

Разликата е в самите понятия. PPC е алгоритъм, според който се генерира заплащане на кликване, а CPC е специфична цена за завършен преход, която се дебитира от акаунта на рекламодателя

В социалните мрежи, търсачките или в партньорските сайтове цената се образува по различни начини.

Рекламните услуги оценяват всеки параметър за формиране на разходите според собствените си критерии. Например CPC може да зависи от времето на деня, когато лицето е кликнало върху рекламата. Сутрин и следобед в корпоративните ниши цената на прехода е по-висока, отколкото вечерта и през нощта. Това намаляване се обяснява с работния график на състезателите. Има много нюанси на формиране на разходите, така че всяка кампания се разработва индивидуално.

Последни публикации

как се прави SEO оптимизация
Как се прави SEO оптимизация?
Популяризирането на бизнес в Интернет почти никога не е пълно без оптимизация на сайта за търсачки. Той пряко влияе върху разпознаваемостта и репутацията на марката, осигурява трафик от търсения с необходимото качество, позволява ви да получите реални клиенти и да увеличите продажбите. И така, как се прави SEO оптимизация? Представете си, че въвеждате заявка в […] Вижте повече
регистрация на сайт в търсачки
Регистрация на сайт в търсачки – защо е важно?
Регистрация на сайт в търсачки е реалното начало на неговия активен живот и растеж в рамките на Глобалната мрежа. Добавяте го към опашката за индексиране, ускорявайки процеса на приемане в SERPs. След известно време ще започне да събира трафик, чието качество и количество ще зависи само от вас. Днес можете да привлечете трафик от различни източници. […] Вижте повече
органичният трафик
Защо органичният трафик е важен KPI за SEO оптимизация
Като професионалист по SEO разчитате на данни за да Ви кажат как върви органичният трафик към Вашия сайт и данни, за да Ви информират за това, което се нуждае от подобрение. Органичният трафик несъмнено е един от най-важните KPI /Ключови показатели за ефективност/ за SEO проследяване. Отнася се до посетители на Вашия уебсайт, които попадат […] Вижте повече
Партньори и клиенти
Peugeot Logo
Via Vinera Logo
Benchmark Logo
Kone Logo
Ringspot Logo
Kamak Logo
Alog Logo
Logel Logo
Domtex Logo
Ivko Logo
Europharma Logo
My pretty wedding Logo
Evrokanal Logo
Generali Logo
Nardis Logo
Collins Estates Logo
Dpf Logo
Grand Hotel Bansko Logo
CottonFields Logo
Collins Solicitors Logo
Vasilias Dyson Logo
REVIV Logo
Infinity Clinic Logo
Totaltherm Logo