WebStation

Какво е PWA?

Какво е PWA (Progressive Web Application)

PWA (от англ. Progressive Web Application) означава прогресивно уеб приложение. Това е приложение, изградено от уеб технологиите, които всички познаваме, като HTML, CSS и JavaScript, но с усещане и функционалност, наподобяващо на истинско мобилно приложение. Благодарение на няколко интелигентни допълнения можете да превърнете почти всеки уебсайт в прогресивно уеб приложение. Това означава, че можете да създадете PWA доста по-бързо сравнение с мобилно приложение, което е доста трудно и времеемко за разработване. Освен това можете да предлагате всички функции на мобилните приложения, като push известия, офлайн поддръжка и много други.

Какви са предимствата на PWA?

Основната причина, поради която всички предпочитат приложения е, че те предлагат по-голяма ангажираност на потребителите. Клиентите, които инсталират приложението Ви, стават най-големите Ви фенове и е по-вероятно да превърнат използването му в бъдещи продажби. Благодарение на push известията е много по-лесно да се свържете отново с потребителите. Приложенията могат да предложат отлично изживяване, което може да се отрази добре на марката.

Нека очертаем и някои от плюсовете на PWA:

⦁ Не е нужно да преминавате през дългия процес, за да се регистрирате в различни магазини за приложения (app stores);

⦁ Можете да създавате PWA с общи уеб технологии;

⦁ Те често са по-евтини за изграждане;

⦁ Тъй като превръщате сайта си в приложение, ще имате по-малко кодови бази, които да поддържате;

⦁ PWA са с адаптивен дизайн и работят с много различни размери на екрана;

⦁ Те са бързи и леки;

⦁ Работят офлайн, за разлика от обикновения ви сайт;

⦁ PWA са откриваеми за търсачките (които имат много по-голяма аудитория от магазините за приложения. Плюс това, ако искате, все пак можете да получите своите PWA, разпространени чрез магазини за приложения);

⦁ Можете да използвате push известия за повторно ангажиране на потребителите;

⦁ Инсталирането на PWA може да доведе до по-голяма ангажираност.

И все пак мобилните приложения имат преимущества

PWA получават все по-дълбок и по-задълбочен достъп до операционната система на вашия смартфон, но мобилното приложение все още може да стигне още по-дълбоко. Освен това има ограничения за това какво може да направи PWA. Например им не са най-добрият избор, когато искате да създавате игри с висока производителност.

Като цяло има много смисъл да мислите за наличието на PWA във Вашата мобилна стратегия. Но основният въпрос, който трябва да си зададете, е: желае ли моята аудитория това?

Ангажирайте потребителите си с прогресивно уеб приложение

Прогресивните уеб приложения могат да бъдат чудесно допълнение към Вашия мобилен набор от инструменти. Направени добре, те са бързи, работят офлайн и се държат като мобилно приложение. Като цяло те могат да предложат на вашите потребители страхотно потребителско изживяване. Ангажираните потребители са щастливи потребители, нали?

Последни публикации

как се прави SEO оптимизация
Как се прави SEO оптимизация?
Популяризирането на бизнес в Интернет почти никога не е пълно без оптимизация на сайта за търсачки. Той пряко влияе върху разпознаваемостта и репутацията на марката, осигурява трафик от търсения с необходимото качество, позволява ви да получите реални клиенти и да увеличите продажбите. И така, как се прави SEO оптимизация? Представете си, че въвеждате заявка в […] Вижте повече
регистрация на сайт в търсачки
Регистрация на сайт в търсачки – защо е важно?
Регистрация на сайт в търсачки е реалното начало на неговия активен живот и растеж в рамките на Глобалната мрежа. Добавяте го към опашката за индексиране, ускорявайки процеса на приемане в SERPs. След известно време ще започне да събира трафик, чието качество и количество ще зависи само от вас. Днес можете да привлечете трафик от различни източници. […] Вижте повече
органичният трафик
Защо органичният трафик е важен KPI за SEO оптимизация
Като професионалист по SEO разчитате на данни за да Ви кажат как върви органичният трафик към Вашия сайт и данни, за да Ви информират за това, което се нуждае от подобрение. Органичният трафик несъмнено е един от най-важните KPI /Ключови показатели за ефективност/ за SEO проследяване. Отнася се до посетители на Вашия уебсайт, които попадат […] Вижте повече
Партньори и клиенти
Peugeot Logo
Via Vinera Logo
Benchmark Logo
Kone Logo
Ringspot Logo
Kamak Logo
Alog Logo
Logel Logo
Domtex Logo
Ivko Logo
Europharma Logo
My pretty wedding Logo
Evrokanal Logo
Generali Logo
Nardis Logo
Collins Estates Logo
Dpf Logo
Grand Hotel Bansko Logo
CottonFields Logo
Collins Solicitors Logo
Vasilias Dyson Logo
REVIV Logo
Infinity Clinic Logo
Totaltherm Logo