Онлайн маркетинг в несигурни времена. Как да се справим

В наши дни има много разочарование, страх и безпокойство. Това е изключително несигурно време за бизнеса от цял свят, защото просто няма нито един верен отговор за това как трябва да реагират на ситуацията.
Така че, когато нещата се напрегнат и е невъзможно да се предскажат по този начин, съвсем естествено е да се обърнете и да се опитате да преминете през „бурята на маркетинг“. „Свиване нагоре“, в бизнес смисъл, означава да привлечете себе си и да не посягате към нови възможности. Това означава да намалите възможно най-много разходи, включително маркетинговия бюджет, и да се надявате, че можете да го задържите, докато всичко се върне към нормалното от само себе си. Това със сигурност изглежда логично на пръв поглед и в някои случаи регламентите и диктатите на държавното правителство може да Ви принудят да приложите тази стратегия. Въпреки това, дори да изглежда безопасно – или неизбежно – в този момент може да не е правилната стратегия.За да бъдем ясни: ние не препоръчваме никоя компания да игнорира въведените мерки за здраве и безопасност.Ние обаче ще предложим някои стратегии, опции и възможности, които могат да се окажат по-ефективни от класическата стратегия за костенурките.
Какво трябва да направи вашият маркетинг екип?
Сега е моментът да проявите известна гъвкавост и да адаптирате маркетинговите си усилия, за да се справите с настоящата ситуация. SEO винаги е била дълга игра и рентабилността чрез прекомерни мерки за намаляване на разходите традиционно осигурява само краткосрочна печалба. И така, въпросът, който бихме искали да зададем, е: когато този труден момент е зад гърба ни, ще се окажете ли в силна позиция в индустрията или ще възстановите своята основа за онлайн маркетинг отново? Разбира се, това не означава, че трябва просто да продължите да правите същите неща, които винаги сте правили. Времената и тенденциите се променят всеки ден и голямата част от онлайн маркетинга е способността да се въртят и променят стратегии, за да бъдат в крак с тях.И така, какво можете да направите, за да поддържате маркетинга си по пътя в несигурни времена?
Помислете за следното:- Удвоете маркетинга на съдържанието
- Връзки по връзки