Оптимизиране на изображения (снимки) за SEO

Защо се нуждаете от оптимизиране на изображения?

Тежките изображения забавят сайта Ви. Клиентите очакват страниците на уебсайта да се заредят почти моментално. Всъщност 53 процента от клиентите ще щракнат върху мобилни сайтове, които обикновено не се зареждат бързо. Загубата на този трафик ще доведе до по-малко възможни клиенти и по-малко приходи за Вашия сайт.

Хората не само стават по-склонни да кликват върху сайт, който не се зарежда бързо, но и бавното зареждане може да повлияе на SEO класирането на Вашия сайт. Google измерва скоростта на сайта, когато обхожда страницата Ви и възнаграждава по-бързи сайтове с по-добър ранг. Бързо зареждащите се сайтове ще имат по-малко отпадане, което също е критерий за класиране. Печеленето на по-висок слот в SERP ще привлече повече посетители и по този начин повече потенциални клиенти.

Техники за оптимизиране на изображения

Има техника за оптимизиране на изображения и нашият екип ще Ви потопи в нея. За да разгледаме по-отблизо техническите аспекти на оптимизирането на изображенията и как да подобрим скоростта на зареждане на вашия сайт, без да пренебрегваме визуалното въздействие на вашия уебсайт.

Размер на изображението

Размерът на изображението – разделителна способност на изображението, измерена чрез ppi или dpi. Разделителната способност на изображението се отнася до броя на пикселите, съдържащи се в дадено изображение, което влияе върху неговата яснота.

Не използвайте изображение с висока разделителна способност, когато това е достатъчно. Колкото по-малък е размерът на изображението, толкова по-лесно и по-бързо браузърите могат да отворят уеб страницата.

Най-общо казано, искате да опитате да запазите изображения с големи или цели страници между 80-100 KB и по-малки, отделни изображения под 20-30 KB, когато е възможно. Докато оптимизирате изображения, оразмерете го до целевия размер, преди да качите в системата си за управление на съдържанието.

Когато определяте правилния размер на изображението, трябва да вземете предвид размера, който изображението ще се появи на екрана за потребителите.

Оптимизиране на изображения за SEO