WebStation

Политика за поверителност

Политика за поверителност и обработка на лични данни

Лични данни съгласно значението на Чл. 4 от Общия регламент на ЕС за защита на личните данни (ОРЗЛД) представляват цялата информация, свързана с идентифицирани физически лица или физически лица, които могат да бъдат идентифицирани с име, пощенски адрес, email, профил в социалните мрежи и т.н.

Права на потребителя

Като потребител на услуги извършвани от Уебстейшън ООД, засегнат от дейността по обработка на данните, Вие имате следните права по отношение на Вашите лични данни в съответствие с чл. 15 и следващите от ОРЗЛД:

  • Право на достъп
  • Право на корекция или изтриване
  • Право на ограничаване на обработването
  • Право на преносимост на данните
  • Право на възразяване

В допълнение, имате право на жалба до надзорен орган във връзка с обработването на Вашите лични данни съобразно тази Политика за поверителност.

Събиране и обработка на данни

Когато посещавате и използвате нашия уебсайт webstation.bg само с информационна цел, т.е. не се регистрирате и не ни изпращате запитване, ние събираме само личните данни, които Вашият браузер прехвърля на нашия сървър. Като цяло те са технически необходими, за да можем да Ви покажем уебсайта си и да гарантираме стабилност и сигурност.

Политика за поверителност и ползване на бисквитки

В допълнение към горната информация, когато посещавате нашия сайт webstation.bg, на Вашия компютър се съхраняват бисквитки. Бисквитките представляват малки текстови файлове, които се съхраняват от браузера Ви на Вашето устройство с цел запазване на определена информация. При следващото Ви посещение на нашия уебсайт webstation.bg запазената в бисквитките информация ще бъде прехвърлена или на нашия уебсайт (собствени бисквитки), или на друг уебсайт, към който принадлежи бисквитката (бисквитки на трети страни).

Чрез запазената и върната информация съответният уебсайт разпознава, че вече сте го постъпвали и посещавали през използвания на това устройство браузер. В Уебстейшън ООД използваме тази информация, за да представим уебсайта по оптимален и бърз начин, съобразено с Вашите предпочитания.

Изтриване на всички бисквитки

Вие може да настроите браузера си така, че на Вашия компютър или телефон да не могат да се запазват бисквитки и/или всеки път да бъдете питани дали сте съгласни да бъдат активирани бисквитки. Също така, можете по всяко време да изтривате бисквитки, които са били активирани. Все пак имайте предвид, че общото деактивиране на бисквитки може да доведе до частични ограничения във функциите на нашия уебсайт.

Комуникация и форма за запитвания

Все път когато осъществявате контакт или комуникирате с нашия екип (по имейл или чрез контактната форма), предоставените от Вас данни (email, име и телефонен номер или лични данни в рамките на разговора) ще се съхраняват от нас, за да можем да отговорим на въпросите Ви. Ние изтриваме данните, възникнали в този контекст, след като съхранението вече не е необходимо, освен ако съществуват законови изисквания за тяхното съхранение или трябва да се спазват определени давностни срокове.

Възражения за ползване на лични данни

Вие можете да възразите срещу обработването на личните Ви данни във всеки един момент. Моля в такъв случай да ни информирате за това на: info@webstation.bg или адрес: София 1000, жк Изгрев, Интерпред, ет. 3

Последни публикации

как се прави SEO оптимизация
Как се прави SEO оптимизация?
Популяризирането на бизнес в Интернет почти никога не е пълно без оптимизация на сайта за търсачки. Той пряко влияе върху разпознаваемостта и репутацията на марката, осигурява трафик от търсения с необходимото качество, позволява ви да получите реални клиенти и да увеличите продажбите. И така, как се прави SEO оптимизация? Представете си, че въвеждате заявка в […] Вижте повече
регистрация на сайт в търсачки
Регистрация на сайт в търсачки – защо е важно?
Регистрация на сайт в търсачки е реалното начало на неговия активен живот и растеж в рамките на Глобалната мрежа. Добавяте го към опашката за индексиране, ускорявайки процеса на приемане в SERPs. След известно време ще започне да събира трафик, чието качество и количество ще зависи само от вас. Днес можете да привлечете трафик от различни източници. […] Вижте повече
органичният трафик
Защо органичният трафик е важен KPI за SEO оптимизация
Като професионалист по SEO разчитате на данни за да Ви кажат как върви органичният трафик към Вашия сайт и данни, за да Ви информират за това, което се нуждае от подобрение. Органичният трафик несъмнено е един от най-важните KPI /Ключови показатели за ефективност/ за SEO проследяване. Отнася се до посетители на Вашия уебсайт, които попадат […] Вижте повече
Партньори и клиенти
Peugeot Logo
Via Vinera Logo
Benchmark Logo
Kone Logo
Ringspot Logo
Kamak Logo
Alog Logo
Logel Logo
Domtex Logo
Ivko Logo
Europharma Logo
My pretty wedding Logo
Evrokanal Logo
Generali Logo
Nardis Logo
Collins Estates Logo
Dpf Logo
Grand Hotel Bansko Logo
CottonFields Logo
Collins Solicitors Logo
Vasilias Dyson Logo
REVIV Logo
Infinity Clinic Logo
Totaltherm Logo