WebStation

Най-често задавани въпроси

Често задавани въпроси - SEO

Най-често задавани въпроси

Вижте кои са те. Един от първите най-често задавани въпроси е: 1. Какви са предимствата на динамичен уебсайт?
За разлика от статичните, динамичните сайтове позволяват потребителите бързо и лесно да добавят, редактират съдържание, снимки, продукти и услуги. В наши дни това е най-удачният начин да се изгради един модерен, бърз, функционален и mobile friendly уебсайт. От своя страна, статичният сайт представлява съвкупност от отделни HTML документи за всяка подстраница. Той има свойте положителни страни, но трябва да се поддържа професионално от програмисти.
2. Какви са плюсовете на responsive уебсайт пред сайт с отделна версия за мобилни устройства?
Плюсовете са няколко. На първо място сайт с отделна мобилна версия е доста по-тежък и доста по-бавен. Второ оптимизацията остава само на един сайт – responsive, който си сменя детайлите по дизайна спрямо устройството на което е отворен. В последните години responsive сайтовете се класират значително по-добре от Google, защото наличието на тази характеристика е изключително важна за отлично класиране в SERP.

3. Каква е разликата между SEO оптимизацията и Google Ads рекламата?

SEO – Search engine optimization. Това е процес на оптимизиране на уебсайт за търсещите машини, като Google, Bing, Yahoo и др. Самата оптимизация е най-важното нещо след изработката на самият сайт, за да бъде той откриваем от потребителите. Само след добро SEO един сайт може да излиза безплатно на челни позиции в търсачките. AdWords – платена текстова реклама в Google. Когато тече AdWords кампания, сайтът се визуализира винаги на първа страница в първите 2-4 или последните 2-4 резултата в зависимост от заложеният бюджет, конкуренция и сферата на бизнеса. Важно е да се спомене, че в този случай, показването на сайта е с етикет „Реклама“, което инстинктивно кара повечето потребители, да го подминават и да се насочат към органичните резултати, където са класирани оптимизираните сайтове на надеждни и утвърдени компании.

Последни публикации

как се прави SEO оптимизация
Как се прави SEO оптимизация?
Популяризирането на бизнес в Интернет почти никога не е пълно без оптимизация на сайта за търсачки. Той пряко влияе върху разпознаваемостта и репутацията на марката, осигурява трафик от търсения с необходимото качество, позволява ви да получите реални клиенти и да увеличите продажбите. И така, как се прави SEO оптимизация? Представете си, че въвеждате заявка в […] Вижте повече
регистрация на сайт в търсачки
Регистрация на сайт в търсачки – защо е важно?
Регистрация на сайт в търсачки е реалното начало на неговия активен живот и растеж в рамките на Глобалната мрежа. Добавяте го към опашката за индексиране, ускорявайки процеса на приемане в SERPs. След известно време ще започне да събира трафик, чието качество и количество ще зависи само от вас. Днес можете да привлечете трафик от различни източници. […] Вижте повече
органичният трафик
Защо органичният трафик е важен KPI за SEO оптимизация
Като професионалист по SEO разчитате на данни за да Ви кажат как върви органичният трафик към Вашия сайт и данни, за да Ви информират за това, което се нуждае от подобрение. Органичният трафик несъмнено е един от най-важните KPI /Ключови показатели за ефективност/ за SEO проследяване. Отнася се до посетители на Вашия уебсайт, които попадат […] Вижте повече
Партньори и клиенти
Peugeot Logo
Via Vinera Logo
Benchmark Logo
Kone Logo
Ringspot Logo
Kamak Logo
Alog Logo
Logel Logo
Domtex Logo
Ivko Logo
Europharma Logo
My pretty wedding Logo
Evrokanal Logo
Generali Logo
Nardis Logo
Collins Estates Logo
Dpf Logo
Grand Hotel Bansko Logo
CottonFields Logo
Collins Solicitors Logo
Vasilias Dyson Logo
REVIV Logo
Infinity Clinic Logo
Totaltherm Logo