WebStation

Онлайн репутация

Онлайн репутация

Според един от основните речници за интернет жаргон

онлайн репутация (електронната репутация) е тази репутация свързана с Интернет присъствието на дадена компания, човек, продукт, услуга или друг елемент.

Онлайн репутация се влияе от съдържанието, което субектът разпространява, реакциите и взаимодействията с потребителите в мрежата, активността в социалните мрежи и какво ли още не.

За хората със сайтове за електронна търговия, за хората инфлуенсъри или тези, които предлагат продукти и услуги, онлайн репутацията е много важна, тъй като може да повлияе на доверието и видимостта, така че това да се отрази позитивно или негативно.

В днешния свят, странно или не, управлението на онлайн репутацията онлайн е от съществено значение.

Интернет и по-точно това, което хората казват за всеки от нас онлайн, може би има най-голямото влияние върху успеха на нашите бизнес начинания. Това не важи само за физически лица, но е валидно за бизнеси и марки от всякакви размери и сектори по света.

Когато хората търсят даден човек или продукт в Google, всичко, което виждат в резултатите от търсенето, влияе на възприятието им за същите. Тяхното възприятие е онлайн репутацията, за която говорим. Да отбележим още нещо важно. Търсачките не се интересуват от вашата репутация. Те не филтрират резултатите въз основа на това, което е отрицателно и положително, а по-скоро на уместност и популярност. Ето защо онлайн репутацията и нейното менажиране е особено актуално.

Нека бъдем откровени ако търсите например някои нова екологична напитка за освежаван и всички онлайн мнения за нея са положителни, ще се насочите натам без да се замисляте. Ако обаче попаднете в море от негативни оценки и коментари, едва ли ще се насочите към тази напитка, освен ако не решите да проявите интерес и да проверите защо е този негативизъм.

Онлайн репутация се управлява от специалисти.

Те работят за противодействие, отслабване или премахване на негативните материали онлайн и генериране и популяризиране на положителните такива. Това има значение, така че когато хората ви търсят онлайн, те виждат продуктите, бранда, човека във възможно най-добрата светлина. Процесът се нарича управление на онлайн репутация и си има собствени методи как да работи в споменатата посока.

Как работи онлайн репутацията?

Когато хората търсят вас или вашия бизнес онлайн, искате те да получат положително първо впечатление. Само с един хвърлен поглед още на първа страница на търсачката. Ако резултатите са положителни – уебсайт, профили, положителни статии в медийни канали. Добри рейтинги и отзиви и т.н., това ще отвори вратата за бизнес с вас. Или поне ще се приближите с една стъпка към клиента. Ако имате лош имидж в медийните канали. Отрицателни отзиви или дори нищо забележително изобщо, потребителите са по-малко склонни да повярват, че сте подходящи за тях и да търсят другаде.

Оттук насетне можем да цитираме десетки статистики в подкрепа на казаното.

Когато говорим за онлайн репутация, не си мислете, че това се отнася само за фирми и известни личности. Всеки човек оставя следи онлайн и тези следи са видими, особено за бъдещите работодатели. Не са малко примерите, когато човек не е бил взет на работа, макар да се е представил добре на интервюто. Просто защото сa останали някакви снимки в социалната мрежа сериозно вредящи на имиджа му. Хората, които си търсят работа също гледат негативно на компании с лоша онлайн репутация.

Последни публикации

как се прави SEO оптимизация
Как се прави SEO оптимизация?
Популяризирането на бизнес в Интернет почти никога не е пълно без оптимизация на сайта за търсачки. Той пряко влияе върху разпознаваемостта и репутацията на марката, осигурява трафик от търсения с необходимото качество, позволява ви да получите реални клиенти и да увеличите продажбите. И така, как се прави SEO оптимизация? Представете си, че въвеждате заявка в […] Вижте повече
регистрация на сайт в търсачки
Регистрация на сайт в търсачки – защо е важно?
Регистрация на сайт в търсачки е реалното начало на неговия активен живот и растеж в рамките на Глобалната мрежа. Добавяте го към опашката за индексиране, ускорявайки процеса на приемане в SERPs. След известно време ще започне да събира трафик, чието качество и количество ще зависи само от вас. Днес можете да привлечете трафик от различни източници. […] Вижте повече
органичният трафик
Защо органичният трафик е важен KPI за SEO оптимизация
Като професионалист по SEO разчитате на данни за да Ви кажат как върви органичният трафик към Вашия сайт и данни, за да Ви информират за това, което се нуждае от подобрение. Органичният трафик несъмнено е един от най-важните KPI /Ключови показатели за ефективност/ за SEO проследяване. Отнася се до посетители на Вашия уебсайт, които попадат […] Вижте повече
Партньори и клиенти
Peugeot Logo
Via Vinera Logo
Benchmark Logo
Kone Logo
Ringspot Logo
Kamak Logo
Alog Logo
Logel Logo
Domtex Logo
Ivko Logo
Europharma Logo
My pretty wedding Logo
Evrokanal Logo
Generali Logo
Nardis Logo
Collins Estates Logo
Dpf Logo
Grand Hotel Bansko Logo
CottonFields Logo
Collins Solicitors Logo
Vasilias Dyson Logo
REVIV Logo
Infinity Clinic Logo
Totaltherm Logo