WebStation

Още нямате сайт: Изберете подходящ домейн

Как да изберем правилния домейн? Преди да започнете с изграждане на Вашия сайт е важно да подберете подходящ домейн на сайта. Това има две основни значения:
  1. Имиджов аспект
Така ще станете разпознаваеми в интернет пространството посредством Вашия бранд. Не избирайте домйени, които се произнасят или изписват трудно. Недейте да дублирате или имитирате домейните на пазарните лидери. Бъдете уникални в посланието си. Посъветвайте се със SEOM специалист преди да закупите домейна си. Ако бизнесът Ви е локален в рамките на страната обсъдете с него домейн на кирилица. Поговорете и за разширението на домейна. Нашата препоръка е да използвате класическите утвърдени разширения като .bg, .com или .net. Кирилизираните разширения все още се харесват по-малко на търсачката и трудно оптимизират.
  1. SEO аспект

Когато купувате домейна за бъдещия си сайт, трябва да сте наясно дали това е просто сайт-визитка на фирмата Ви или искате от там да идват нови клиенти за бизнеса Ви. Ако сайтът Ви е търговски насочен, уточнете със своя SEO (SEOM) специалист по какви ключови думи смятате, че ще Ви търсят клиентите. В идеалния вариант домейнът Ви ще съдържа бранда Ви и основната Ви ключова дума. Брандът ще дойде от Вас и Вашия екип, а за основната ключова дума ще Ви помогнат експертите по оптимизация на сайтове. На първо място в важно думата са е с достатъчно трафик и търсения. Също и да не е твърде обща и да не е високо конкурентна. И най-важното да е релевантна към съдържанието на сайта Ви. Вече е излишно да изреждате безразборно ключови думи в домейна си. След ъпдейта на Google от 2012 година (Exact Match Domain) тежестта на ключовата дума в домейна бе намалена и фокусът се премести върху други параметри като съдържание, структура, възраст на сайта и много други.

Подходящ домейн? Нов или стар домейн?

Ако сте решили да закупите стар домейн, това генерално е добра идея. Преди да го направите обаче нека SEOM експерт провери домейна за евентуални нежелани наказания от търсачките и прилагани black-hat техники. Иначе възрастта на домейна е един от факторите, който Google отчита при класирането в SERP. Обичайната проверка на домейн включва одит на сайта (ако има), проверка на домейна и анализ на входящите линкове и връзки. След като изберете Вашия домейн, закупете сигурен и бърз хостинг за него. Добавете и сертификат за сигурност SSL. Доверете се на утвърдени хостинг доставчици, със сериозни капацитети и сигурни сървъри с възможности за бек-ъп. Така ще положите добра основа за изграждането на сайта Ви!

Последни публикации

как се прави SEO оптимизация
Как се прави SEO оптимизация?
Популяризирането на бизнес в Интернет почти никога не е пълно без оптимизация на сайта за търсачки. Той пряко влияе върху разпознаваемостта и репутацията на марката, осигурява трафик от търсения с необходимото качество, позволява ви да получите реални клиенти и да увеличите продажбите. И така, как се прави SEO оптимизация? Представете си, че въвеждате заявка в […] Вижте повече
регистрация на сайт в търсачки
Регистрация на сайт в търсачки – защо е важно?
Регистрация на сайт в търсачки е реалното начало на неговия активен живот и растеж в рамките на Глобалната мрежа. Добавяте го към опашката за индексиране, ускорявайки процеса на приемане в SERPs. След известно време ще започне да събира трафик, чието качество и количество ще зависи само от вас. Днес можете да привлечете трафик от различни източници. […] Вижте повече
органичният трафик
Защо органичният трафик е важен KPI за SEO оптимизация
Като професионалист по SEO разчитате на данни за да Ви кажат как върви органичният трафик към Вашия сайт и данни, за да Ви информират за това, което се нуждае от подобрение. Органичният трафик несъмнено е един от най-важните KPI /Ключови показатели за ефективност/ за SEO проследяване. Отнася се до посетители на Вашия уебсайт, които попадат […] Вижте повече
Партньори и клиенти
Peugeot Logo
Via Vinera Logo
Benchmark Logo
Kone Logo
Ringspot Logo
Kamak Logo
Alog Logo
Logel Logo
Domtex Logo
Ivko Logo
Europharma Logo
My pretty wedding Logo
Evrokanal Logo
Generali Logo
Nardis Logo
Collins Estates Logo
Dpf Logo
Grand Hotel Bansko Logo
CottonFields Logo
Collins Solicitors Logo
Vasilias Dyson Logo
REVIV Logo
Infinity Clinic Logo
Totaltherm Logo