10 основни фактора за SEO на страницата, които трябва да знаете

Съдържание

    10 сео фактора

    Публикувана на:

    Последна редакция: 1 юли 2024 г., 12:16

    Успехът в органичното търсене днес изисква оптимизиране за комбинация от фактори, които търсачките считат за важни – технически, на страницата и извън страницата. През годините наблюдаваме повишен фокус върху техники извън страницата – като изграждане на връзки – и други технически елементи. Но реалността е, че SEO извън страницата няма да помогне много, ако не обърнете внимание на основите – SEO на страницата. Интелигентните SEO специалисти знаят, че оптимизацията на страницата трябва да бъде постоянно приоритет. И тъй като пейзажът на търсенето непрекъснато се развива, важно е да се уверите, че знанията Ви за SEO на страницата са актуални. В тази публикация ще разгледаме какво представлява SEO на страницата, защо има значение и 10 от най-важните съображения за SEO на страницата днес.
    1. Какво е SEO на страницата?

    SEO на страницата се отнася до практиката за оптимизиране на уеб страници, за да се подобри класирането на уебсайта в търсачката и да се спечели органичен трафик. В допълнение към публикуването на подходящо, висококачествено съдържание, SEO на страницата включва оптимизиране на вашите заглавия, HTML тагове (заглавие и мета) и изображения. Това също така означава да се уверите, че вашият уебсайт има високо ниво на опит, авторитет и надеждност. Той отчита различни аспекти на уеб страницата, които, когато бъдат събрани, ще подобрят видимостта на уебсайта ви в резултатите от търсенето.
    1. Защо SEO на страницата е важно

    SEO на страницата е важно, тъй като помага на търсачките да разберат вашия уебсайт и неговото съдържание, както и да установят дали е подходящо за заявката на търсещия. Тъй като търсачките стават все по-усъвършенствани, в страниците с резултати от търсачките (SERP) се поставя по-голям фокус върху уместността и семантиката.

    Google, с изобилието от сложни алгоритми, вече е много по-добър в:

    • Разбиране какво всъщност търсят потребителите, когато въвеждат заявка.
    • Предоставяне на резултати от търсенето, които отговарят на потребителските намерения (информационни, пазаруващи, навигационни).
    Адаптирането към това развитие е от съществено значение и можете да го направите, като се уверите, че вашият уебсайт и неговото съдържание – както това, което е видимо за потребителите на вашите уеб страници (т.е. текст, изображения, видео или аудио), така и елементи, които са видими само за търсене двигатели (т.е. HTML тагове, структурирани данни) – са добре оптимизирани в съответствие с най-добрите най-добри практики. Освен това не можете просто да игнорирате SEO на страницата, защото имате по-голям контрол при оптимизиране за елементи на сайта – за разлика от SEO извън страницата, който се състои от външни сигнали (т.е. обратни връзки). Ако положите усилия в стратегиите на страницата, ще видите увеличаване на трафика и нарастване на присъствието в търсенето. Това ръководство ще ви преведе през най-важните елементи на SEO на страницата. Обръщането на голямо внимание на тези 10 области ще ви помогне да подобрите съдържанието и авторитета си – и ще увеличите класирането, трафика и реализациите си. сео специалисти
    1. E-A-T

    E-A-T, което означава „Експертиза, авторитетност и надеждност“, е рамката, която оценителите на Google използват за оценка на създателите на съдържание, уеб страниците и уебсайтовете като цяло. Google винаги е поставял предимство върху висококачественото съдържание. Той иска да се увери, че сайтовете, произвеждащи висококачествено съдържание, са възнаградени с по-добро класиране, а сайтовете, които създават нискокачествено съдържание, получават по-малка видимост. Има ясна връзка между това, което Google счита за висококачествено съдържание и това, което се показва в резултатите от търсенето. Наречете го корелация или причинно-следствена връзка – каквото и да е, E-A-T по някакъв начин играе роля в органичните резултати от търсенето на Google. Което означава, че E-A-T трябва да е съображение във вашата SEO стратегия. Всички SEO специалисти използват тази рамка при работа с нов клиент и оптимизацията на сайта му.
    1. Етикет на заглавието

    Тагът за заглавие, HTML таг, който съществува в секцията заглавие на всяка уеб страница, предоставя първоначална реплика или контекст за това каква е темата на съответната страница, на която е. Той се поставя на видно място в страниците с резултати от търсачката (обикновено се използва като връзка, върху която може да се кликва), както и в прозореца на браузъра. Маркерът със заглавие сам по себе си има малко влияние върху класирането по биологични причини, поради което понякога се пренебрегва. Въпреки това липсващите, дублиращи се и неправилно написани заглавни маркери могат да повлияят отрицателно на резултатите ви от SEO, така че се уверете, че оптимизирате за този елемент.
    1. Мета описание

    От ранните дни на SEO мета описанията са важна точка за оптимизация. Мета описания, мета тагове, които предоставят описание на това, за какво става дума в страницата, често се показват в SERP под заглавието на страницата. Въпреки че Google твърди, че мета описанията не помагат при класирането, има анекдотични доказателства, че косвените атрибути на по-добрите описания помагат. Правилното оптимизиране на мета описанието може да помогне за подобряване:
    • Честота на кликване (CTR).
    • Възприемане на качеството на резултата.
    • Възприемането на това, което предлага вашият уеб сайт, се променя.
    1. Заглавия

    Искате съдържанието на вашия уебсайт да се представя добре при търсене? След това започнете да пишете убедителни заглавия. Измислянето на заглавие за публикация в блог може да изглежда твърде елементарно, но чудесното заглавие може да означава разликата между кликване и впечатление – затова е важно да ги създадете стратегически. Заглавията ви трябва да предизвикат интерес, за да се открои в SERPs – примамвайки потребителите да кликнат и да продължат да четат останалото съдържание.
    1. Заглавни маркери

    Заглавните маркери са HTML елементи (H1-H6), използвани за идентифициране на заглавия и подзаглавия в съдържанието ви от други видове текст (напр. Текст на абзаци). Заглавните маркери не са толкова критично важни за класирането на вашия сайт, както преди, но тези маркери все още изпълняват важна функция – за вашите потребители и вашето SEO. Те могат косвено да повлияят на класирането ви чрез:
    • Направете съдържанието си по-лесно и по-приятно за четене от посетителите.
    • Предоставяне на богат на ключови думи контекст за вашето съдържание за търсачките.
    1. SEO писане

    SEO писането означава писане на съдържание, имайки предвид както търсачките, така и потребителите. Записването на солидно SEO съдържание има стратегия – и това е нещо повече от просто проучване на ключови думи и попълване на празните места. Простото създаване на съдържание заради него няма да стане. Не забравяйте, че пишете съдържание за хора – следователно това съдържание трябва да бъде висококачествено, съществено и подходящо. фактори за сео на странитсата
    1. Канибализация на ключови думи

    Истина или лъжа? Колкото повече страници имате насочени към ключова дума, толкова по-добре ще се класирате за нея. Невярно! Насочването към определен термин на няколко страници може да доведе до „канибализация на ключови думи“, което има някои потенциално пагубни последици за вашата SEO стратегия. Когато имате няколко страници, класиращи се за една и съща ключова дума, вие всъщност се конкурирате със себе си. Важно е да определите дали на вашия уебсайт съществува канибализация на ключови думи и да го разрешите веднага. Ако не можете сами да прецените това, може да се обърнете към SEO специалисти за помощ.
    1. Одит на съдържанието

    Повечето създатели на съдържание са фокусирани върху създаването на ново съдържание, което те забравят да одитират съществуващото си съдържание. И това е грешка. Одитът на съществуващото ви съдържание е от решаващо значение, защото ви помага:
    • Оценете дали съществуващото ви съдържание постига целите си и печели ROI.
    • Определете дали информацията в съдържанието ви все още е точна или е остаряла (или дори остаряла).
    • Определете какви типове съдържание работят за вас.
    • Одитите на съдържанието могат да помогнат значително на вашата SEO стратегия и те трябва да се извършват редовно.
    1. Оптимизиране на изображението

    Добавянето на изображения е добър начин да направите уеб страниците си по-привлекателни. Но не всички изображения са създадени еднакво – някои дори могат да забавят уебсайта ви. Правилното оптимизиране на изображенията ще ви помогне да се възползвате максимално от ценен SEO актив. Оптимизацията на изображението има много предимства, като например:
    • Допълнителни възможности за класиране (покажете се в Google Image Search).
    • По-добро потребителско изживяване.
    • По-бързо време за зареждане на страницата.
    • Изображенията не трябва да бъдат последваща мисъл. Уверете се, че сте включили изображения, които поддържат съдържанието ви, и използвайте описателни заглавия и алтернативен текст.
    1. Ангажиране на потребителя

    Подобряването на SEO елементите на вашия уеб сайт е само половината от успеха. Другата половина се състои в това да се уверите, че потребителите няма да отскачат – но вместо това те ще продължат да гледат съдържанието ви, да взаимодействат с него и да продължат да се връщат за още. Задържането на ангажирани потребители е голямо предизвикателство само по себе си, но със сигурност е изпълнимо. За да увеличите ангажираността на потребителите, съсредоточете се върху аспекти като скоростта на сайта, потребителския опит и оптимизирането на съдържанието, наред с други.