Дигитален маркетинг

Съдържание

    Дигитален маркетинг от WebStation Ltd. При нас работят експерти с над 10 години опит в сферата на маркетинга и Search Engine Marketing (SEM). Екипът ни се състои от сертифицирани Google Ads специалисти за изготвяне на Seacrh, Display и YouTube кампании.Ние сме наясно с бързите темпове, с които се развива интернет средата в света, а и в България. Това налага нов цялостен подход в привличането на клиенти, тъй като тяхната осведоменост и начинът на взимане на бизнес решения са обусловени от информацията, която се намира в интернет. Ето защо е жизнено важно за всяка компания да изгради здрава основа на присъствие онлайн. Това важи с особена сила за продукти и услуги, които могат да бъдат продавани от разстояние.

    дигитален маркетинг

    Дигитален маркетинг – цялостни решения за онлайн присъствие

    В WebStation Ltd. можем да сме Ви полезни в целия процес на маркетинга.

    – Изготвяме на дигитална маркетинг стратегия на фирмата (цели, канали на маркетиране, бюджет и мониторинг)

    – Анализ на Вашата фирма и проучване на конкуренцията й онлайн

    – Следваме детайлен план, състоящ се от одобрени кампании

    – Предоставяме отчет за изпълнението и резултатие на клиента

    digitalen marketing online

    SEO, SEM, PPC, Social & PR

    Редом със задължителната вече за всеки амбициозен бизнес SEO оптимизация на сайтовете, върви и внимателно планирана стратегия за генериране на нови посещения към сайта Ви. Това най-често включва: Google Ads реклама (текстова и дисплейна), Retargeting (или ремаркетинг), класичека и Pay-Per-Click банерна реклама, PR статии и публикации, менажиране на социалните мрежи и набиране на последователи, Facebook реклама, YouTube кампании и т.н. Тук всичко се прави с фокус върху трафика, продажбите и възвращаемостта върху разходите за реклама.

    Потърсете ни в отдел „Digital Marketing“. Ще се радваме заедно да изработим ясна стратегия, основана на Вашите ресурси, силни страни и потенциал и да изведем бизнеса Ви пред конкурентите. Заявете консултация с наш специалист още днес!

    Тел.: +359 888 964 787

    Имейл: digital@webstation.bg

    Какво е дигитален маркетинг?

    Дигиталният маркетинг, наричан още онлайн маркетинг, е популяризиране на марки за свързване с потенциални клиенти, използващи интернет и други форми на цифрова комуникация. Това включва не само имейл, социални медии и уеб-базирана реклама, но също така и текстови и мултимедийни съобщения като маркетингов канал. Включва различни техники като SEO, SEM и изграждане на връзки.

    Как може дигиталният маркетинг да се категоризира?

    Дигиталният маркетинг е разделен на два сегмента:

    • Входящ маркетинг: Тази техника използва помощта на дигитални социални медии, уеб семинари или електронен бюлетин, за да увеличи броя на кликванията върху връзки и да научи потребителя повече за Вашата компания и нейните услуги.
    • Изходящ маркетинг: Този сегмент включва пускане на реклами, студени разговори, имейли или достигане до потенциални клиенти чрез цифрови носители.
    Какви услуги са включени в дигиталния маркетинг?
    • Маркетинг в социалните медии (SMM);
    • Оптимизация за търсачки (SEO);
    • Маркетинг в търсачки (SEM);
    • Плащане на кликване (PPC);
    • Имейл маркетинг;
    • Автоматизация на маркетинга;
    • Маркетинг на съдържание;
    • Онлайн PR.
    Каква е разликата между дигиталните медии и дигиталния маркетинг?

    Вашата кампания за дигитален медиен маркетинг може да използва различни канали като мобилни реклами, телевизия, онлайн реклама, SMS и т.н. Докато за дигитален маркетинг можете да използвате банерните реклами само на различни цифрови платформи като телевизия, интернет, или билбордове за популяризиране на вашия продукт, услуги или марка.

    Каква е ползата от дигиталния маркетинг?

    Основното предимство на дигиталния маркетинг е, че целева аудитория може да бъде достигната по рентабилен и измерим начин. Други предимства на дигиталния маркетинг включват увеличаване на лоялността към бранда и стимулиране на онлайн продажбите.

    Освен това често е по-рентабилно, по-бързо и ефективно от традиционната реклама, и Ви позволява по адекватно да измервате ежедневно резултатите си.