Съдържание
Изработка на банери на конкурентни цени от екипа на WebStation. Ние можем да Ви помогнем в изработката на динамични банери за нуждите на Вашата дигитална реклама, както и за Вашия уебсайт. Банерите ни се програмират според всички изисквания и формати на издателите и платформите за реклама на дисплейната реклама на Google, Adwise, Etarget и другите системи. Най-често такива банери се поръчват от онлайн магазини.
Видове банери
В зависимост от визията и бюджета Ви, банерите могат да бъдат статични и динамични (анимирани), като всеки един от тях е идеално качество и резолюция.
Статични банери
Статичните банери представляват статична визуализация на продукт или услуга. Тази визуализация е съчетана умело с текст и контактна информация. Този вид банери са по-сепли и са подходящи за фирми с по-ограничен маркетинг бюджет. Все пак те вършат отлична работа за някои платформи за pay-per-click реклама. Подходящи са за, както за Вашия уебсайт, така и за реклама в други сайтове за привличане на потребители.
При тях цената е по-ниска, защото изработката на такъв банер отнема по-малко технологично време.
Динамични банери
Динамични банери с HTML5, CSS3, Javascript. Отлично взаимодействие с всички модерни браузъри. Най-популярните рекламни банери са именно динамичните банери. Те са визуално много по-красиви и въздействащи. Те позволяват по-голямо ползване на рекламните послания и визиите. Всъщност 95% от банерите в сайтовете са именно динамични. Те са съвместими със всички формати на Google. За запитване за банери можете да ни пишете тук!
Как се прави банер?
Статичните банери се изработват с графична програма, като най-често се използват програмите на Adobe. Динамичните банери могат да се изработят, както и с помоща на HTML5, CSS3 и JavaScript, така и със специално създаден софтуер за анимиране. Важно е да бъдат в унисон с дизайн концепцията на фирмата.
За цени за изработка на банери, можете да се свържете с нас на: it@webstation.bg
Банерите са най-лесният начин клиентите да разпознаят Вашият бранд. Използват се за привличане на внимание към бизнес или събитие. Те са забележими поради техния размер и/или цвета, текста и визуалните елементи които привличат вниманието. В наситеното уеб пространство атрактивен динамичен банер може да се използва за отделяне на Вашия бизнес от останалите конкуренти.
Банерната графика Ви дава свободата да изобразите продукта си по начин, който да се свърже с клиентите. Той е порталът към Вашият бизнес. Много е важно да информирате клиентите си за Вашия продукт, за да го превърнете в търговска марка, която хората да могат да разпознаят.
Винаги, когато искате визуално да популяризирате вашата компания!
Тъй като банерните реклами са този вид реклама, която ще Ви даде възможност да популяризирате своя продукт или услуга, използвайки визуално съдържание като изображения, видеоклипове или дори анимирани елементи.
Но от гледна точка на бизнеса, на първо място трябва да разгледате маркетинговата си стратегия и да помислите колко средства следва да инвестирате в онлайн реклама.
Ако искате да създадете ефективни банерни реклами, трябва да вземете предвид аудиторията си. Помислете кои са те и защо ще кликнат върху Вашата банерна реклама. След това разгледайте Вашия продукт и услуга и вижте какво е ценното предложение на вашата марка.
На първо място трябва да имате ясно послание. Искате ли да продадете продукт? Искате ли да направите изявление? Искате ли хората да кликнат върху Вашата банерна реклама, защото имате страхотна електронна книга за тях?
След това инвестирайте в качество. Използвайте висококачествени изображения и добри цветове. Не забравяйте за марката. Хората са склонни да имат повече доверие към банерните реклами, когато видят марка, уебсайт или име на фирма.
Всеки път, когато хората видят Вашия банер, това засилва добрия имидж на Вашата компания. Поставете го в част с висок трафик и шансовете да достигне до клиентите Ви ще се увеличават. Поставянето му на полупостоянно място помага да се повлияе на няколко клиенти без намеса; това го прави устойчив сам по себе си.