Съдържание
Дигитален маркетинг от WebStation Ltd. При нас работят експерти с над 10 години опит в сферата на маркетинга и Search Engine Marketing (SEM). Екипът ни се състои от сертифицирани Google Ads специалисти за изготвяне на Seacrh, Display и YouTube кампании.Ние сме наясно с бързите темпове, с които се развива интернет средата в света, а и в България. Това налага нов цялостен подход в привличането на клиенти, тъй като тяхната осведоменост и начинът на взимане на бизнес решения са обусловени от информацията, която се намира в интернет. Ето защо е жизнено важно за всяка компания да изгради здрава основа на присъствие онлайн. Това важи с особена сила за продукти и услуги, които могат да бъдат продавани от разстояние.
Дигитален маркетинг – цялостни решения за онлайн присъствие
В WebStation Ltd. можем да сме Ви полезни в целия процес на маркетинга.
– Изготвяме на дигитална маркетинг стратегия на фирмата (цели, канали на маркетиране, бюджет и мониторинг)
– Анализ на Вашата фирма и проучване на конкуренцията й онлайн
– Следваме детайлен план, състоящ се от одобрени кампании
– Предоставяме отчет за изпълнението и резултатие на клиента
SEO, SEM, PPC, Social & PR
Редом със задължителната вече за всеки амбициозен бизнес SEO оптимизация на сайтовете, върви и внимателно планирана стратегия за генериране на нови посещения към сайта Ви. Това най-често включва: Google Ads реклама (текстова и дисплейна), Retargeting (или ремаркетинг), класичека и Pay-Per-Click банерна реклама, PR статии и публикации, менажиране на социалните мрежи и набиране на последователи, Facebook реклама, YouTube кампании и т.н. Тук всичко се прави с фокус върху трафика, продажбите и възвращаемостта върху разходите за реклама.
Потърсете ни в отдел „Digital Marketing“. Ще се радваме заедно да изработим ясна стратегия, основана на Вашите ресурси, силни страни и потенциал и да изведем бизнеса Ви пред конкурентите. Заявете консултация с наш специалист още днес!
Тел.: +359 888 964 787
Имейл: digital@webstation.bg
Дигиталният маркетинг, наричан още онлайн маркетинг, е популяризиране на марки за свързване с потенциални клиенти, използващи интернет и други форми на цифрова комуникация. Това включва не само имейл, социални медии и уеб-базирана реклама, но също така и текстови и мултимедийни съобщения като маркетингов канал. Включва различни техники като SEO, SEM и изграждане на връзки.
Дигиталният маркетинг е разделен на два сегмента:
- Входящ маркетинг: Тази техника използва помощта на дигитални социални медии, уеб семинари или електронен бюлетин, за да увеличи броя на кликванията върху връзки и да научи потребителя повече за Вашата компания и нейните услуги.
- Изходящ маркетинг: Този сегмент включва пускане на реклами, студени разговори, имейли или достигане до потенциални клиенти чрез цифрови носители.
- Маркетинг в социалните медии (SMM);
- Оптимизация за търсачки (SEO);
- Маркетинг в търсачки (SEM);
- Плащане на кликване (PPC);
- Имейл маркетинг;
- Автоматизация на маркетинга;
- Маркетинг на съдържание;
- Онлайн PR.
Вашата кампания за дигитален медиен маркетинг може да използва различни канали като мобилни реклами, телевизия, онлайн реклама, SMS и т.н. Докато за дигитален маркетинг можете да използвате банерните реклами само на различни цифрови платформи като телевизия, интернет, или билбордове за популяризиране на вашия продукт, услуги или марка.
Основното предимство на дигиталния маркетинг е, че целева аудитория може да бъде достигната по рентабилен и измерим начин. Други предимства на дигиталния маркетинг включват увеличаване на лоялността към бранда и стимулиране на онлайн продажбите.
Освен това често е по-рентабилно, по-бързо и ефективно от традиционната реклама, и Ви позволява по адекватно да измервате ежедневно резултатите си.