WebStation

Favicon – с какво помага за оптимизацията?

Favicon

Favicon – полезен ли е той за оптимизацията на сайт?

Favicon: какво представлява той?

Favicon-ът представлява 16 на 16 пиксела изборажение, което се поставя самото начало на табовете, когато се отваря даден сайт. Обикновено той представлява умален вариант на логото на компанията, като това изображение се адаптира за браузерите и се показва на повечето устройства. Имайте предвид, че максималният размер на картинката трябва да бъде квадрат не по-голям от 512 пиксела. Наличнието на Favicon предполага по-добър общ изглед на сайта и помага за открояване на бранда. Иконката му обикновено се вижда и при „bookmark-ване“ на сайта в таба.

Носи ли ползи той за SEO оптимизацията?

Според последните алгоритми, директна полза за SEO от него няма. Все пак наличието му винаги се отчита като плюс в повечето софтуери за оптимизация и диагностика на сайтове. Сигурно е обаче, че Фавайкънът подобрява потребителското изживяване на сайта, помага за идентификацията му и го прави да изглежда професионален.

Последни публикации

как се прави SEO оптимизация
Как се прави SEO оптимизация?
Популяризирането на бизнес в Интернет почти никога не е пълно без оптимизация на сайта за търсачки. Той пряко влияе върху разпознаваемостта и репутацията на марката, осигурява трафик от търсения с необходимото качество, позволява ви да получите реални клиенти и да увеличите продажбите. И така, как се прави SEO оптимизация? Представете си, че въвеждате заявка в […] Вижте повече
регистрация на сайт в търсачки
Регистрация на сайт в търсачки – защо е важно?
Регистрация на сайт в търсачки е реалното начало на неговия активен живот и растеж в рамките на Глобалната мрежа. Добавяте го към опашката за индексиране, ускорявайки процеса на приемане в SERPs. След известно време ще започне да събира трафик, чието качество и количество ще зависи само от вас. Днес можете да привлечете трафик от различни източници. […] Вижте повече
органичният трафик
Защо органичният трафик е важен KPI за SEO оптимизация
Като професионалист по SEO разчитате на данни за да Ви кажат как върви органичният трафик към Вашия сайт и данни, за да Ви информират за това, което се нуждае от подобрение. Органичният трафик несъмнено е един от най-важните KPI /Ключови показатели за ефективност/ за SEO проследяване. Отнася се до посетители на Вашия уебсайт, които попадат […] Вижте повече
Партньори и клиенти
Peugeot Logo
Via Vinera Logo
Benchmark Logo
Kone Logo
Ringspot Logo
Kamak Logo
Alog Logo
Logel Logo
Domtex Logo
Ivko Logo
Europharma Logo
My pretty wedding Logo
Evrokanal Logo
Generali Logo
Nardis Logo
Collins Estates Logo
Dpf Logo
Grand Hotel Bansko Logo
CottonFields Logo
Collins Solicitors Logo
Vasilias Dyson Logo
REVIV Logo
Infinity Clinic Logo
Totaltherm Logo