WebStation

SEO Въпроси и отговори – част 1

Закупуването на стари домейни

Има ли смисъл да се купуват стари домейни с цел линк билдинг?

  • Закупуването на стари домейни може да бъде както полезно, така и не толкова, ако ги използвате за Вашия бизнес. Единият вариант, при който стар домейн може да бъде използван, е като го пренасочите към Вашия основен сайт. Другият вариант е да го използвате за сателитен такъв, например за блог, в който да публикувате статии, свързани с тематиката на бизнеса Ви.

За наличие на стари домейни може да проверите в онлайн аукционите, но не бързайте да закупувате. Преди това Ви препоръчваме да проверите какъв е авторитетът на домейна. Ahrefs.com е безплатен онлайн инструмент, в който може да проверите колко линка има към домейна, който сте харесали и по-важното – колко са качествените такива според неговия Domain Rating.

Има ли значение за колко време напред е платен домейнът?

  • Съществува мнение, че домейните, закупени за по-дълъг период от време, се индексират по-добре от търсачките. Възможностите за закупуване на домейн са между 1 и 10 години. Ако имате възможност, е хубаво да закупите основния си домейн за възможно най-дълъг период. По този начин ще изглеждате със сериозни бизнес намерения пред

Какво е Key Word Stuffing?

  • Това е термин, който се определя като Black Hat SEO, тъй като се базира на манипулиране на Google чрез насищане на текста с ключови думи. Например ако в един параграф от 100 думи, ключовата дума да я има 15 пъти. Това е пренасищане, и когато Google забележи подобни техники, дава лош рейтинг на сайта.

Въпреки това много хора продължават да прилагат подобни техники, тъй като си мислят, че по този начин Google ще ги хареса и индексира на по-предни позиции при търсене. Това обаче е вреден процес в дългосрочен аспект за цялостната SEO стратегия.

Последни публикации

как се прави SEO оптимизация
Как се прави SEO оптимизация?
Популяризирането на бизнес в Интернет почти никога не е пълно без оптимизация на сайта за търсачки. Той пряко влияе върху разпознаваемостта и репутацията на марката, осигурява трафик от търсения с необходимото качество, позволява ви да получите реални клиенти и да увеличите продажбите. И така, как се прави SEO оптимизация? Представете си, че въвеждате заявка в […] Вижте повече
регистрация на сайт в търсачки
Регистрация на сайт в търсачки – защо е важно?
Регистрация на сайт в търсачки е реалното начало на неговия активен живот и растеж в рамките на Глобалната мрежа. Добавяте го към опашката за индексиране, ускорявайки процеса на приемане в SERPs. След известно време ще започне да събира трафик, чието качество и количество ще зависи само от вас. Днес можете да привлечете трафик от различни източници. […] Вижте повече
органичният трафик
Защо органичният трафик е важен KPI за SEO оптимизация
Като професионалист по SEO разчитате на данни за да Ви кажат как върви органичният трафик към Вашия сайт и данни, за да Ви информират за това, което се нуждае от подобрение. Органичният трафик несъмнено е един от най-важните KPI /Ключови показатели за ефективност/ за SEO проследяване. Отнася се до посетители на Вашия уебсайт, които попадат […] Вижте повече
Партньори и клиенти
Peugeot Logo
Via Vinera Logo
Benchmark Logo
Kone Logo
Ringspot Logo
Kamak Logo
Alog Logo
Logel Logo
Domtex Logo
Ivko Logo
Europharma Logo
My pretty wedding Logo
Evrokanal Logo
Generali Logo
Nardis Logo
Collins Estates Logo
Dpf Logo
Grand Hotel Bansko Logo
CottonFields Logo
Collins Solicitors Logo
Vasilias Dyson Logo
REVIV Logo
Infinity Clinic Logo
Totaltherm Logo