WebStation

SEO Консултант

SEO Консултант

SEO Консултант? Какво прави той

Преди да навлезем в темата какво работи един SEO консултант, редно е да се каже, че областта на SEO специализацията е осеяна с термини, като всеки един описва една много специфична дейност. Това е един цял жаргон, който понякога обърква клиентите. Затова е добре всяка една важна длъжност, която взаимодейства с потребителите да бъде обяснена добре. Така клиентите ще се ориентират по-лесно и ще се чувстват по-сигурни, когато избират Интернет маркетинг услуги.

По същество, SEO консултант е тази длъжност, която се занимава с анализ, оценка и дейности свързани с подобрение работата на уебсайтовете, поръчвани от клиентите. Той отчита работата на сайта с търсачките, създадените вътрешни и външни линкове, за да може да консултира специалистите, които изработват сайта.

SEO консултантът работи активно с клиентите и бизнесите поръчители на сайтове, като дава препоръки за увеличаване на трафика към даден сайт. Както и за класирането на по-високи позиции в търсачките, и подобряване визията на сайта, така че тя да стане по-атрактивен за алгоритмите на търсачките

В какво се изразява работата на SEO консултанта?

SEO Консултант image 2

Работата на SEO консултанта е комплексна, защото включва отговорности и задължения в широк спектър от познания по маркетинг, връзки с клиентите, дори управление на процеси, които трябва да дадат сигурност на клиентите, относно изпълнението на поръчаните уеб сайтове – не в смисъла на визия, но относно начина им на представяне в мрежата.

SEO оптимизацията е постоянно променящ се процес и тази рефлексия се отразява директно и на SEO консултанта. Често неговите задължения и отговорности търпят промени, иначе казано длъжността се развива. Така в последните години, консултантите по SEO развиват по-сложни умения относно стратегическото и семантичното ползване на ключовите думи. Тоест той консултира дизайнерите на сайта, така че да изпълнят желанията на клиентите. Но и как да реагират спрямо конкретната пазарна ниша.

Трудовата характеристика на един SEO консултант или какво прави той е свързана със стратегически, аналитични, интегративни, тактически и критични умения. Тези умения оптимизират взаимодействието между клиентите и създателите на сайтовете; взаимодействие свързано с наблюденията в социалните мрежи, поведението на клиентите на различните платформи. Това е специалистът, който следи безкрайните промени в Google алгоритмите и ги предава на разбираем език. Както на дизайнерите на сайтове, така и на клиентите, които имат своите очаквания.

Ако оттук насетне продължим с текст споменаващ чисто техническите детайли, с които SEO консултантът е натоварен, то рискуваме бързо да загубим четящия, освен ако той сам не е решил да става такъв. В този смисъл, относно предимствата да се ползва SEO консултант, ще споменем тези, които са пряко свързани с успеха на самия бизнес.

Всеки SEO консултант има задължения и отговорности

Обикновено той е човек с отлична подготовка по всички SEO въпроси. Затова на него е дадено правото да планира, разработва и внедрява цялостната SEO стратегия. В него е теоретичната рамка за обработка, след като вземе важната информация за бизнеса и сайта. Специалността му изисква да работи по оптимизиране на самата стратегия, която вече в ход и да следи за възвръщаемостта на инвестициите. Не трябва да забравяме, че той редовно провежда независими и задълбочени изследвания на ключовите думи.

В първата част на текста за SEO консултанта, ние разгледахме общо какво върши човекът с тази длъжност. Сега стремежът е по-скоро да разбием на части тази специализация, за да придобиете по-добра представа за важността на дейността. Що се отнася до работата с клиентите, тя е приоритет за консултанта. Той трябва да изгради много силна професионална връзка с всеки клиент, за да може да се създаде атмосфера на доверие. В която работата ще върви много по-добре. Освен това неговата работа изисква да открива нови възможности за клиента. И да го известява какво трябва да се промени, за да стане кампанията още по-успешна.

Обхват

Работата с клиентите е едно на ръка. В SEO агенцията, консултантът работи тясно с уеб разработчиците и маркетинговия екип, за да приложат и те правилно най-добрите SEO практики за конкретния бизнес.

Консултирането не е лесна работа. Независимо от индустрията, която го е наела или нивото на умения, които консултантът притежава. Затова се изисква пълноценно отдаване на професията. Тя изисква познания по SEO практиките, но изисква и познания как да се прилагат спрямо съответния бизнес.

Професията изисква една гъвкавост на ума, защото днес консултантът може да работи за подобряване класирането на продукти в сферата на промишлеността в онлайн магазин.А утре да работи за локалното SEO на малък ресторант стартиращ в бизнес начинанието си.

Термини
SEO консултант (SEO мениджър)SEO консултантът е вид проектен мениджър, който координира всички процеси по оптимизацията на даден сайт или онлайн магазин
Задължения на SEO консултантаТой извършва редовна комуникация с клиенти и преразпределя задачите към програмисти, SEO експерти, копирайтъри, маркетинг специалисти и инфлуенсъри
Необходими познания на SEO консултантаSEO консултантът следва да има задълбочени знания в оптимизацията на сайтове и онлайн магазини, както и познания в използването на различни програми и софтуери
Кога SEO консултантът е настина добърДобрият SEO консултант възприема иновативни SEO практики и ги прилага в ежедневните си дейности
Комуникационни умения и рутинни задачиИзпраща ежемесечни отчети за напредъка по оптимизацията и ги комуникира правилно към клиентите

Често задавани въпроси

Последни публикации

как се прави SEO оптимизация
Как се прави SEO оптимизация?
Популяризирането на бизнес в Интернет почти никога не е пълно без оптимизация на сайта за търсачки. Той пряко влияе върху разпознаваемостта и репутацията на марката, осигурява трафик от търсения с необходимото качество, позволява ви да получите реални клиенти и да увеличите продажбите. И така, как се прави SEO оптимизация? Представете си, че въвеждате заявка в […] Вижте повече
регистрация на сайт в търсачки
Регистрация на сайт в търсачки – защо е важно?
Регистрация на сайт в търсачки е реалното начало на неговия активен живот и растеж в рамките на Глобалната мрежа. Добавяте го към опашката за индексиране, ускорявайки процеса на приемане в SERPs. След известно време ще започне да събира трафик, чието качество и количество ще зависи само от вас. Днес можете да привлечете трафик от различни източници. […] Вижте повече
органичният трафик
Защо органичният трафик е важен KPI за SEO оптимизация
Като професионалист по SEO разчитате на данни за да Ви кажат как върви органичният трафик към Вашия сайт и данни, за да Ви информират за това, което се нуждае от подобрение. Органичният трафик несъмнено е един от най-важните KPI /Ключови показатели за ефективност/ за SEO проследяване. Отнася се до посетители на Вашия уебсайт, които попадат […] Вижте повече
Партньори и клиенти
Peugeot Logo
Via Vinera Logo
Benchmark Logo
Kone Logo
Ringspot Logo
Kamak Logo
Alog Logo
Logel Logo
Domtex Logo
Ivko Logo
Europharma Logo
My pretty wedding Logo
Evrokanal Logo
Generali Logo
Nardis Logo
Collins Estates Logo
Dpf Logo
Grand Hotel Bansko Logo
CottonFields Logo
Collins Solicitors Logo
Vasilias Dyson Logo
REVIV Logo
Infinity Clinic Logo
Totaltherm Logo