WebStation

SEO анализ

Какво е SEO Анализ?

SEO стратегията започва със SEO одит на уебсайта. Това е пълен структурен и текстов SEO анализ на сайта Ви, сферата на бизнеса Ви онлайн, силни конкуренти, релевантни ключови думи, репутация на сайта, входящи линкове и социални сигнали. SEO анализът, който ще Ви представим е от три части:

  • Одит на уебсайт, анализ на скоростта и план за on-page оптимизация
  • Моментно състояние на ключовите думи с експертно предложение и прогнозни срокове
  • Оценка на входящите линкове и предложение за линк билдинг стратегия

След като получим запитване от Вас, ние ще изготвим SEO одит (SEO анализ) на сайта Ви и ще Ви посетим в офиса без такса за услугата. На срещата ще Ви дадем конкретно предложение за последваща оптимизация с цени, срокове, условия, ангажименти и очаквани резултати. Одитът, който ще изготвим е направен с професионални софтуери от висок клас. Това ще даде ясна картина къде се намира сайтът и какво може да се подобри за едно успешно класиране в Топ 5 или Топ 10.

Какво обхваща един професионален анализ?

  • Проверка на ключови думи и предложение за нови добри подходящи такива
  • Преглед на качеството на линковете, водещи към сайта
  • Проверка за нови силни линк билдинг позиции
  • Проучване на активността Ви в социалните медии и тази на конкурентите Ви
  • On-page одит на сайта Ви
  • Идентифициране на грешките в кода
  • Анализ на текущата мобилна версия на сайта и SEO препоръки
  • Проверка на вътрешните линкове и несъществуващи връзки
  • Проверка на <meta> данните на сайта и <meta> връзките към социалните мрежи
  • Анализ на текстовото съдържание в сайта
  • Анализ за дублирано съдържание
  • Преглед на изображенията в сайта и препоръки за тяхното оптимизиране
  • Анализ на скоростта на сайта и мерки за подобряването й
  • Анализ на микродатата на сайта
  • Проучване на конкуренцията и техните добри дигитални практики
За безплатен SEO анализ на сайт изпратете запитване от тук.

Какво представлява SEO анализ на ключови думи?

SEO анализ

Анализът (SEO анализ) на ключови думи е една от най-важните стъпки преди да започнем с оптимизация на сайта. Това ни дава първоначална информация за процеса, стратегията и подхода на работа в конкретния  бранш. По този начин преценяваме колко конкурентна е сферата, приблизителен период за издигане на всяка ключова дума и  изготвянето на правилна стратегия.

За да подберем правилните ключови думи, извършваме одит (SEO анализ) на сайта и виждаме дали сайтът е класиран в Google. Ако е така, е важно да видим по кои думи/словосъчетания и на кои позиции се намира, за да изготвим семантичното ядро. Не всяка класирана дума ни е target, тъй като много често това е дума, която не интересува клиента, но Google е решил, че потребителите трябва да откриват сайта точно по тази.

След като направим проучване на ключовите думи, клиентът казва кои думи са му важни и по кои думи иска да бъде намиран на първа страница в Google от потребителите. Ние от своя страна консултираме клиентите дали избраните от него думи са подходящи да се впишат в първоначалната целева група от думи или това би било по-лесно и по-натурално да се случи след класирането на други по-леки, и не толкова важни думи.

Важен ли е анализът на конкурентите?

Позициите на сайта Ви в голяма степен зависят от конкурентите. Какво означава това? В случай, че конкурентите са на по-предни позиции в търсачката от Вас, това означава, че Google харесва повече тях, тъй като сайтът им е с по-голям авторитет.  Конкурентите ни показват своя път на оптимизация. А ние от своя страна си отговаряме на въпроса “Защо те се намират на по-добри позиции в Google?”. Може би имат повече входящи линкове, повече качествено съдържание, повече и правилно оптимизирани снимки?

Ние от Webstation работим с няколко професионални tool-а за качествен SEO анализ на сайта на клиента както и на сайтовете на конкурентите. На базата на тази информация, ние извличаме най-важните параметри, за да изградим стратегията на оптимизация (On page & Off page SEO).

SEO одит

На какви позиции се намира сайта в момента?

Редица проучвания и статистики показват, че много голяма част от потребителите, които търсят по ключова дума или фраза се спират само на първата страница с резултати. Често дори не стигат до края й. Затова борбата за първите позиции е жестока.

С помощта на софтуерите, с които работим, можем да проверим позициите на сайта Ви в различни държави за Google, входящи и изходящи линкове, позициите на снимките в сайта Ви и не на последно място скоростта на сайта.

За Google качествени линкове са тези препратки, които идват от сайтове или блогове с висок рейтинг. Освен това добра оценка получават и входящи връзки от “follow” сайтове.

Скоростта е от ключово значение за това как Google ще оцени сайта Ви. Съществуват безплатни tool-ове, с които можете да проверите бързината на Вашия сайт – един от тях е PageSpeed Insights на Google. Google използва своите продукти при анализ, индексиране, позициониране, авторитетизиране на сайтовете, затова използвайте максимално неговите продукти, когато искате проучите сайта си, те ще Ви насочат в правилната посока, стига разбира се, да оптимизирате сайта си за Google.

Какво е SEO одит

SEO Анализ

Вие знаете, че когато харчите време и пари по уеб-разработчици и SEO оптимизатори, те работят безспирно за сайта ви, за да го класират там, където искате. Когато все още не виждате желания трафик към сайта, или пък не сте доволен от класирането в търсачките, знайте, че ще дойде време разработчиците да направят SEO одит.

Специалистите знаят, че отговорът на тези проблеми е точно в SEO одит на уебсайта. Неговото изпълнение ще доведе до подобряване класирането на вашия уебсайт в класацията на търсачките, а това ще привлече повече приходи, потенциални клиенти и посетители.

Услугата SEO одит може да се разглежда като своеобразна оценка на уебсайт, която го разглежда за способността му да се показва на страниците с резултати от търсачките.

Тя се базира на план за действие, който може да работи изцяло след направен предварителен анализ или след спешна акция за регистриране проблеми, които водят до видими резултати.

Одитите приключват чрез изпълнение на всяка предварително предписана стъпка в списък за неща, които трябва да се проверят и да се намерят всички проблеми. Те ще трябва да бъдат поправени или някои опции ще трябва да бъдат подобрени, за да се увеличи ефективността на представяне на вашата страница пред търсачките.

Одитът ще помогне за направата на сравнение между вашия уебсайт и такива на конкурентите. Целта е да се направят констатации във ваша полза. Специалистите определят какви промени трябва да бъдат направени и правят план как да бъдат направени.  

Сред важните неща, които ще разберете са общия преглед на SEO ефективността на вашия сайт. Разкриване слабостите на уебсайта си и тяхното отстраняване.

Задават се параметри и някои очаквания за развитието на сайта. Може SEO одиторите да не успеят да подобрят всичко на един път след направените констатации, но спокойно може да се работи по няколко фактора за определен период от време.

Първо се прави стратегия, която ще предопредели подхода към дадения уебсайт и неговите страници. Първоначално започвате ограничено и постепенно разширявате периметъра или обратно; първо започвате от широка база и след това одитът се ограничава до някои важни специфики, в които ще се търсят проблемите.

Не е тайна, че одиторите ще използват помощници под формата на различни платформи, програми и приложение създадени да ‚ровят‘ в дълбините на страниците и да изваждат важни факти и показатели. След одита може да се наложат много промени в сайта, може да се наложат само една или две, но каквото и да е, не трябва да се забравя крайната цел – отстраняване на проблема, така че да не се затормозява сайта да се класира на високо в търсачките.

Някои си мислят, че SEO одит като начин за намиране на проблемите в даден сайт е достатъчно. Напротив, одитът е само първата стъпка към решението на проблемите. Той ще ги идентифицира, ще ги намери дори в най-затънтените краища на уебсайта, но той няма да ги реши. След одита, оптимизаторите ще имат идентифицирани проблемите, които ще трябва да решават. Тогава те ще мобилизират екипа си и ще работят в посоката зададена от SEO одита. А вие като собственици, просто ще очаквате резултатите!

📞 02 996 39 79
SEO анализ на ключови думиЕдна от най-важните стъпки. Той ни дава първоначална информация за процеса, стратегията и подхода на работа в конкретния бранш.
SEO одит включваАнализ на скоростта и текстовото съдържание в сайта, идентифициране на грешки в кода, анализ на текущата мобилна версия и други.
SEO анализът Необходим, за да разберете актуалното състояние на вашия сайт.
Анализът е разделен на няколко процесаОсновните са структурната информация, скорост, On-Page състояние, Off-Page състояние, дизайн, usability (колко е лесен за употреба).
Анализ на съдържаниетоЕ важен елемент от цялостния SEО одит на един уебсайт. В основата на успешна стратегия в оптимизацията е именно качественото съдържание.
Оценете ни!
[Общо: 15 Средно: 4.9]

Последни публикации

как се прави SEO оптимизация
Как се прави SEO оптимизация?
Популяризирането на бизнес в Интернет почти никога не е пълно без оптимизация на сайта за търсачки. Той пряко влияе върху разпознаваемостта и репутацията на марката, осигурява трафик от търсения с необходимото качество, позволява ви да получите реални клиенти и да увеличите продажбите. И така, как се прави SEO оптимизация? Представете си, че въвеждате заявка в […] Вижте повече
регистрация на сайт в търсачки
Регистрация на сайт в търсачки – защо е важно?
Регистрация на сайт в търсачки е реалното начало на неговия активен живот и растеж в рамките на Глобалната мрежа. Добавяте го към опашката за индексиране, ускорявайки процеса на приемане в SERPs. След известно време ще започне да събира трафик, чието качество и количество ще зависи само от вас. Днес можете да привлечете трафик от различни източници. […] Вижте повече
органичният трафик
Защо органичният трафик е важен KPI за SEO оптимизация
Като професионалист по SEO разчитате на данни за да Ви кажат как върви органичният трафик към Вашия сайт и данни, за да Ви информират за това, което се нуждае от подобрение. Органичният трафик несъмнено е един от най-важните KPI /Ключови показатели за ефективност/ за SEO проследяване. Отнася се до посетители на Вашия уебсайт, които попадат […] Вижте повече
Партньори и клиенти
Peugeot Logo
Via Vinera Logo
Benchmark Logo
Kone Logo
Ringspot Logo
Kamak Logo
Alog Logo
Logel Logo
Domtex Logo
Ivko Logo
Europharma Logo
My pretty wedding Logo
Evrokanal Logo
Generali Logo
Nardis Logo
Collins Estates Logo
Dpf Logo
Grand Hotel Bansko Logo
CottonFields Logo
Collins Solicitors Logo
Vasilias Dyson Logo
REVIV Logo
Infinity Clinic Logo
Totaltherm Logo