Как да разработите стратегия за SEO съдържание

Съдържание

    Как да разработите стратегия за SEO контент

    Ако сте създавали случайно съдържание, надявайки се, че част от него в крайна сметка ще се класира, е време да се ангажирате с по-методична стратегия за SEO съдържание за мрежата. Ето четири стъпки за определяне и усъвършенстване на вашата стратегия за SEO съдържание:
    1. Определете целите си

    Първо определете целите си като уебсайт или бизнес. Търсите ли да стимулирате продажбите чрез Вашия уебсайт? Печелите ли сайта си чрез реклами и следователно просто искате да увеличите трафика и да върнете читателската аудитория? Вашите цели ще определят върху какви типове съдържание трябва да се съсредоточите. Ако основно се опитвате да стимулирате продажбите на продукти, Вашият основен фокус трябва да бъдат атрактивни, информативни продуктови страници, които са оптимизирани както за търсене, така и за реализации. Вторичният Ви фокус може да бъде полезно съдържание в блога, което илюстрира кога и как да използвате продуктите си, като свързва към тези страници, където е уместно (най-добре е, ако вашият блог не е изцяло саморекламен).
    1. Помислете за Вашата аудитория

    Познавайте аудиторията си – проучванията и софтуерът за анализ могат да Ви помогнат да получите по-добра представа за типичния посетител или клиент. Помислете за разработването на маркетингови персони или персонажи, които представят идеалните посетители и клиенти на вашия сайт. Тогава помислете какъв вид съдържание биха търсили тези персони.
    1. Създайте редакционен календар

    След като имате представа към кого насочвате и защо, можете да започнете да изграждате редакционен календар. Редакционният календар е график, който диктува кога ще публикувате ново съдържание и какъв тип съдържание ще бъде.
    1. Анализирайте и преоценете

    И накрая, бъдете в течение на анализа на вашия сайт. Редовно анализирайте съдържанието си за оптимизиране, за да видите какво работи и кое не. Добрите мерки за успех и ангажираност включват прегледи на страници, връзки, коментари, социални споделяния (харесвания във Facebook, туитове и т.н.) и проценти на конверсия.