Докато положителните отзиви са това, което всички искаме
клиентите често са подозрителни към компания, която няма нищо друго освен блестящи отзиви!
Така че, не се страхувайте от случайните отрицателни отзиви
Ако клиентът е истински недоволен от вашите усилия, той трябва да се чувства свободен да се изрази. Докато отговаряте на него професионално и бързо, можете да превърнете този негатив в много по-силен позитив. Когато хората видят честните Ви опити да оправите ситуацията, те вероятно ще приемат бизнеса Ви по-сериозно и ще гледат на марката с повече уважение. Когато търсачките видят много активност на тези платформи за преглед, те ще придадат повече правомощия на Вашия уебсайт – дори без връзка.
- Инфлуенсър маркетинг – Инфлуенсър маркетингът включва работа с хората, които имат вниманието и уважението на Вашите целеви клиенти. Ако Вашата идеална демографска група следва определени онлайн личности, по-вероятно ще проверят уебсайта Ви. Когато това лице одобри продуктите или услугите на Вашата компания. Това е чудесна идея за компании, които са нови на пазара и имат малко или никакво разпознаване на марката. Но пък имат страхотен нов продукт или услуга.
- Взаимодействия със социалните медии – Широкото ежедневно използване на социалните медии го направи задължително за бизнеса, но как се използва и стойността, която предоставя, може да се променя и да се развива през цялото време.
Истинският успех в социалните медии изисква двупосочна комуникация
Това е моментът, когато връзките започват да се формират. Което означава, че другата половина от тази връзка ще бъде по-склонна да се ангажира с вас.
Разглеждането на взаимодействието на всеки клиент на лично ниво ще накара конкретния клиент да се чувства отлично. Ще увеличи вероятността да спечели своя продължителен бизнес. Така че, това може да не е връзка, която излизате от тези взаимодействия, а може просто да е клиент, който плаща.
- Промяна на начина, по който правим връзки – Връзките все още са важен показател за доверието и доверието на уебсайта. Но те не са единственият начин да се класирате по-високо в резултатите от търсенето. Гласовото търсене промени начина, по който хората използват интернет. А клиентите вече не търсят с нито една ключова дума или фраза. Вместо това те използват много специфични ключови думи с дълги опашки и сложни фрази. Търсачките разбират това и са склонни да възнаграждават уебсайтове. Те не само получават колкото се може повече връзки с точни ключови думи или фрази.
Важно е да продължите да използвате висококачествени препратки от реномирани външни сайтове. Този вид внимание може да бъде страхотен за вашия
уебсайт, но след известно време той може да се изхаби.
Винаги използвайте набор от добро съдържание, заедно с „несвързани“ препоръки, за да привлечете вниманието, което продължава.